Zara

Zara

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-01 godz: 12:03
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy i brak towaru

4 listopada zakupiłam 2 pary spodni i kurtkę. Za to zamówienie zostały pobrane pieniądze z karty, po czym dostałam maila, że jedna z tych spodni nie przyjdą i dostanę zwrot na kartę. 2 pozostałe rzeczy przyszły, ale zwróciłam jej w sklepie. Do dnia dzisiejszego nie mam ani pieniędzy za zwrócone rzeczy ani za rzecz, której nigdy nie otrzymałam. Dzwoniłam na infolinię 5 razy. Za każdym razem pracownik potwierdza zaistniałą sytuację i mówi, że postara się sprawę przyspieszyć i oczywiście nic się nie dzieje. Oczekuję uczciwości w realizacji i zwrotu moich pieniędzy. Sytuacja identyczna dotyczy również zwrotu o numerze 1ZISH560G5J4 - tu zwrot otrzymałam częściowo, więc również tutaj mam braki.(czytaj więcej)

2025-11-12 godz: 09:26
Od
avatar-urlM.H.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

Dokonałam zakupu w dniu 18 października na kwotę 414.90 złotych plus koszty przesyłki 6.90. Po dwóch tygodniach oczekiwania podjęłam próby wyjaśnienia. Kilkanaście maili pozostawionych bez odpowiedzi. Czat absurdalnie odpowiada, że towar zostanie wysłany 23 października, co jest datą przeszłą. Zakupy w aplikacji widnieją jako "w przygotowaniu". Pani na infolinii informuje, że nastąpił "Incydent Logistyczny" i proszę czekać zwrócimy pieniądze. Nie podając bliższego terminu zwrotu. Do dnia dzisiejszego tj. 12 listopada nie otrzymałam ani zakupu ani zwrotu pieniędzy ani nawet maila z wyjaśnieniem to w końcu dostanę towar czy pieniądze. Na moje pytanie na czacie, kiedy dostane pieniądze otrzymałam absurdalne "zwrot można zainicjować dopiero po otrzymaniu zamówienia" ale zamówienie nie zostało wysłane.(czytaj więcej)

2025-11-07 godz: 10:12
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Otwarta

Zara – nieprawidłowe rozpatrzenie reklamacji, brak

Jaka jest przyczyna sprawy? Firma Zara odrzuciła moją reklamację dotyczącą brakującego produktu w zamówieniu nr 5394297439, mimo że przesłałam pełny materiał dowodowy (film + 5 zdjęć). Jak doszło do zdarzenia? Po otrzymaniu przesyłki zauważyłam brak jednego z zamówionych produktów. Zgłosiłam reklamację, załączając film oraz 5 zdjęć dokumentujących zawartość paczki. Otrzymałam odpowiedź, że zgłoszenie zostało odrzucone, ponieważ rzekomo przesłałam tylko 2 zdjęcia. Po tej decyzji skontaktowałam się telefonicznie z infolinią. W rozmowie poinformowano mnie, że można złożyć reklamację ponownie i że zostanie wysłany nowy formularz. Jednocześnie padła informacja, że w systemie widnieją tylko 2 zdjęcia, co jest sprzeczne z wcześniejszymi zapewnieniami, że materiały są kompletne. Co zostało do tej pory zrobione? Złożyłam reklamację dwukrotnie, za każdym razem przesyłając pełny zestaw materiałów dowodowych. Prowadziłam kilka rozmów telefonicznych z infolinią – wszystkie zostały przeze mnie nagrane. W korespondencji mailowej również potwierdzono, że zgłoszenie zostało odrzucone mimo braku jednoznacznego uzasadnienia. Czego oczekuję od firmy? Oczekuję uznania reklamacji i przesłania brakującego produktu lub zwrotu kosztów. Oczekuję również wyjaśnienia, dlaczego moje materiały zostały zignorowane oraz dlaczego komunikacja z klientem była niespójna i nieprofesjonalna.(czytaj więcej)

2025-10-30 godz: 08:36
Od
avatar-urlD.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

30.09.2025 zwrot został poprawnie zarejestrowany na magazynie, mimo codziennych telefonów do dziś (30.10.2025) nie dostałam zwrotu środków (1292,70 PLN) tylko konsultanci proszą o cierpliwość informując, że czekają na odpowiedz magazynu w tej sprawie. (czytaj więcej)

2025-10-26 godz: 16:13
Od
avatar-urlN.B.
Publiczna
Otwarta

Niedostatecznie zamówienia i barak zwrotu środków

Zamówiłam 14.10.25 produkt z odbiorem w sklepie następnego dnia roboczego, minął tydzień zero informacji o doręczeniu w aplikacji mam informację „w doręczeniu”, nie można się dodzwonić opisałam na czacieni meilowo problem prośbę o zwór i anulację zero informacji zwrotnej (czytaj więcej)

2025-10-26 godz: 15:57
Od
avatar-urlE.J.
Publiczna
Otwarta

Brak opłaconego zamówienia ZARA

Zamówienie złożone przez aplikację ZARA ,opłacone w dniu 7 października 2025. Towar miał być dostarczony 10 października 2025. Od tego czasu cisza,brak zamówienia,brak zwrotu kosztów. 5 rozmów telefonicznych z Obsługą klienta,4 wiadomości na czacie, jeden mail wysłany na contact.pl@zara.com Brak odpowiedzi.Brak towaru i pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-10-20 godz: 21:13
Od
avatar-urlI.F.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia

Zakup z dnia 9.10.2025 r. opłacony w sklepie stacjonarnym z opłaconą przeze mnie opcją dostawy do punktu odbioru (paczkomat). Przewidywany czas dostawy to 13.10.2025 r. Od dnia zakupu status zamówienia nie uległ zmianie. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą ZARA klikakrotnie: telefonicznie, mailowo oraz poprzez czat. Jak dotąd bezskutecznie. Otrzymałam od konsultantów informację, że przesyłają zgłoszenie/ponaglenie. Podsumowując: BRAK OPŁACONEGO ZAMÓWIENIA. BRAK REAKCJI ZE STRONY ZARA NA ZGŁOSZENIE PROBLEMU Z ZAKUPEM. Oczekuję od ZARA dostarczenia opłaconego zamówienia.(czytaj więcej)

2025-09-02 godz: 08:17
Od
avatar-urlJ.C.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

19 lipca zrobiłam zwrot w sklepie stacjonarnym w westfield mokotow, po kilku dniach otrzymałam zwrot za 2 rzeczy z 6 zwróconych. Zwrot byl realizowany przez pracownika w automacie do zwrotów. Kontaktowałam sie z infolinia, zrobili zgloszenie na początku sierpnia i od tego czasu nic sie nie dzieje, pomimo moich telefonów. Mają 14 dni na rozpatrzenie sprawy i termin juz dawno zostal przekroczony. Na maile nie odpisują. W sklepie stacjonarnym kierownik nawet nie chciał do mnie wyjść. Na infolinii jestem ciągle zbywana. Oczekuje zwrotu pieniędzy za zwrócone przedmioty, wartosc to ok. 500 zl.(czytaj więcej)

2025-07-28 godz: 14:08
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru i pieniędzy

Dnia 30 czerwca 2025 roku odebrałam przesyłkę z zamówieniem złożonym w sklepie internetowym ZARA. Zamówienie obejmowało 36 produktów, z których dostarczono jedynie 8 sztuk. Brakowało aż 28 artykułów, o łącznej wartości ok. 1500 zł. W dniu odbioru przesyłki, tj. 30 czerwca, skontaktowałam się telefonicznie z infolinią ZARA. Podałam numery produktów, które otrzymałam, oraz zgłosiłam brak pozostałych zamówionych towarów. Od tego momentu wielokrotnie kontaktowałam się z infolinią ZARA, jednak do dziś sprawa nie została rozwiązana. Nie uzyskałam żadnej konkretnej informacji na temat przewidywanego czasu rozpatrzenia zgłoszenia. Jestem wciąż zbywana i nie otrzymuję rzeczowych odpowiedzi. Dnia 24 lipca 2025 poprosiłam o przesłanie pisemnej (mailowej) informacji na temat statusu mojego zgłoszenia – do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam takie postępowanie za niedopuszczalne. Oczekuję od ZARA niezwłocznego zwrotu kwoty ok. 1500 zł za niewysłane produkty oraz rzetelnego wyjaśnienia całej sytuacji.(czytaj więcej)

2025-07-24 godz: 05:23
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Wezeanie do zwrotu pieniedzy

Zgodnie z przyslugujacym mi prawem do odstapienia od umowy zwrocilam czesc zakupow, do tej pory firma Zara nie zwrocila pieniedzy. Kontaktowalam sie z firma ale bez skutku. Oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniedzy za oddany towar. Zwrot widnieje w moim koncie klienta jak przetworzony ale pieniadze noe zostaly oddane.(czytaj więcej)