Cyfrowy Polsat S.A.

Cyfrowy Polsat S.A.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-06-09 godz: 17:19
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

SP/2025/5/23/105426/45454852

Podczas kolejnego przedłużania umowy zdecydowałem się na dekoder Sundbox. Podejmując decyzję o wyborze tego sprzętu nie spodziewałem się, że dźwięk jest odtwarzany tylko i wyłącznie przez to urządzenie. Podłączając inne urządzenie okazuje się, że nie odtwarza dźwięku. Opcję głośnika w/w urządzenia chciałem potraktować jako opcję dodatkową ponieważ mam inny (znacznie lepszy) sprzęt audio. Zgłosiłem problem chcąc wymienić to urządzenie, lecz uzyskałem odpowiedź negatywną. Okazuje się, że podpisując umowę w punkcie Cyfrowego Polsatu nie przysługuje prawo do odstąpienia. Chciałem zaznaczyć, że nie chcę zrezygnować z umowy lecz wymienić sprzęt , z którego jestem bardzo niezadowolony. (czytaj więcej)

2024-02-27 godz: 13:57
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Zamknięta

Dostawa internetu

Problem dotyczy dostawy internetu przez Polsat Box. Internet za który płacę ponad 100zł nie działa,na infolinii tylko słyszę żeby sobie sam w ustawieniach zmieniał nadajniki(co jest niepoważne ze strony dostawcy)lub wymieniał routery na nowe.Wymieniłem już trzy i nic się nie zmienia.Na infolinii słysze też tylko że ,,u nich jest wszystko ok,, a tak nie jest. Pożyczyłem niedawno router z plusa 5G i wszystko działa tak jak powinno,na sprzęcie Polsatu nie działa. Poprosiłem o wymianę sprzętu na 5G i otrzymałem dwa razy odmowę,umowy też nie mogę zerwać ponieważ straszą mnie kara umowną.(rachunki płace na bieżąco a internetu nie mam,i nie jest to moja wina,płace za usługe której nie mam) Jak mogę rozwiazać ten problem? Oczekuje wymiany routera na 5G lub zerwania umowy nie z mojej winy tylko dostawcy ponieważ nie wywiązuje się z umowy.(czytaj więcej)

2023-12-31 godz: 11:22
Od
avatar-urlS.K.
Publiczna
Rozwiązana

Nieuczciwa praktyka

Jestem kilkunastoletnim klientem Cyfrowego Polsatu. Wielokrotnie wcześniej na skutek kłopotów z odbiorem sygnału TV satelitarnej kontaktowałem się z konsultantem cyfrowego Polsatu. Posługiwałem się telefonem stacjonarnym wolnym od limitów i ograniczeń czasowych. W dniu 14.12.br. dokonałem wymiany dekodera i zmuszony byłem skorzystać z pomocy konsultanta Plsatu. Posłużyłem się nr. telefonu podanym na druku firmowym. Tym samym numerem posługiwałem się wielokrotnie wcześniej. Niestety za te połączenia zostałem obciążony dodatkową należnością w wysokości ponad 60.00 zł. o czym nie zostałem poinformowany przed rozpoczęciem rozmowy, ani nie było o dodatkowych opłatach informacji na druku firmowym. Kwota wprawdzie nie jest wielka, ale sposób jej wyłudzania jak na taką firmę karygodny i nieuczciwy. Proszę o wsparcie i wymuszenie na Cyfrowym Polsacie stosowania takich praktyk. Pozdrawiam.(czytaj więcej)