- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Odylla
Dobra konsumpcyjne
Otrzymałam zamówienie od firmy Odylla. Na paczce jest wrocławski adres. Przy zamówieniu nie było podanego potencjalnego adresu zwrotu ani informacji, że będzie on musiał zostać dostarczony do Francji. Zamawiałam z polskiej strony i nigdzie nie było informacji. W polityce zwrotów nie ma podanego adresu a jedynie info o zgłoszeniu się do działu obsługi klienta. Po poproszeniu o adres otrzymałam maila ze szczególnym wypytaniem o powody zeru usterki itp pomimo że napisałam że chce po prostu zwrócić. Na stronie jest określenie że zwroty w ciągu 30 dni a ja chciałam skorzystać z 14 dni na zwrot na odległość. Nie jestem przekonana czy to dobra praktyka, że pomimo zamówienia z polskiego odpowiednika strony trzeba zwrócić do innego kraju. (czytaj więcej)