- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
GRUPA CATERINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Firma nie chce zwrócić pieniędzy po rezygnacji z ich diety. Posiłki były niezgodne z opisem, często nieświeże, stąd powód rezygnacji. Formularz zwrotu został wysłany 24.10.2024. Kwota do zwrotu to 660 zł. Na ten moment brak kontaktu ze strony firmy – nie odpisują, rozłączają się.(czytaj więcej)
13.10 złożyłam zamówienie na dwie diety z wyborem menu o długości 20 dni (bez sobót i niedzieli). Dietę zaczęliśmy otrzymywać 16.10 i PRÓBOWALIŚMY jakoś przetrwać przez 3 dni. Niestety, jedzenie od Burak diety jest niezjadliwe, trafiły nam się twarde surowe bułki (zapewnię nierozmrożone), mięso w którego kawałku było może 10 % mięsa, a reszta żył i przerostów, nieświeża, śmierdząca surówka. I to wszystko w zaledwie 2 dni, jedzenia z dnia 3 nawet nie tknęliśmy. W związku z tym w dniu 17.10 wysłałam rezygnację z zamówienia drogą mailową. Dostałam informację o przyjęciu rezygnacji i że od poniedziałku nie będę otrzymywać diety, a zwrot środków w kwocie 1750 zł zostanie przesłany na moje konto w ciągu 14 dni od otrzymania formularza zwrotu. Formularz wysłałam 21.10, zwrot środków powinien być na moim koncie max do 8.11. Nadal jednak nie otrzymałam zwrotu, a na moje mailowe i telefoniczne prośby o informację co się dzieje z moimi pieniędzmi dostaję informację: „przekazane do księgowości”. Codziennie to samo. Pani z BOKu jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bez szacunku do klienta. Podobno nie ma kontaktu z księgowością, a ta jej nie odpisuje (już tydzień) . Nie ma też numeru telefonu do księgowości…brak jakiejkolwiek chęci pomocy, rozwiązania sprawy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu 1750 zł na konto podane w formularzu który wysłałam do Burak diety. (czytaj więcej)