- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Sizeer
Dobra konsumpcyjne
zamówione dwa pudełka butów. Okres przedświąteczny - doszła jedna para i jedno pudełko puste - sklep się wypiera z każdej strony , skarga u kuriera odrzucona bo nie ma podstaw ( początkowo sklep nawet tego nie chciał zrobić ) paczka niebyla niegdzie uszkodzona a kurier nie ma podstaw do reklamacji . Sklep sie beszczelnie wypiera wszystkiego . Ja zapłaciłem za coś czego nie mam I wiem że to wina sklepu , (czytaj więcej)
Kupił towar przez sklep internetowy Sizeer 12.12.2023, do dnia dzisiejszego 31.07.2024 nie otrzymałem towaru ani zwrotu poniesionej kwoty. Do Sizzer na adres sklep@sizeer.com (adres podany w regulaminie sklepu) pisałem wiadomości o zwrot kosztów 3-krotnie: 18.01.2024, 13.03.2024, 31.07.2024. Nigdy nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Oczekuję zwrotu poniesionych kosztów wg załączonej faktury. Załączam dokumenty: faktura za zamówienie i potwierdzenie przelewu.(czytaj więcej)