- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
BabyBoom
Dobra konsumpcyjne
Kupiłam od tej Firmy 18 października fotelik samochodowy na kwotę 369.99 zł po 9 dniach sprzedający wysłał informacje o braku towaru nr (5903839937286) . Do dziś nie dostałam zwrotu środków , co było mi zapewniane i już dawno wysłałam numer konta do zwrotu. Pisałam również wiadomości do firmy bez skutków. Wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Jak tak można bezkarnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi !!! (czytaj więcej)
W dniu 18.07.2024 w sklepie internetowym Babyboom zostało złożone zamówienie (artykuły dziecięce). W związku z brakiem wysyłki, 8 lipca zamówienie zostało anulowane, a pieniądze do chwili obecnej nie zostały zwrócone. Napisałam wiele e-maili do nich, firma początkowo pisała, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu tygodnia, ale od 22.07.2024 nie było żadnych transakcji. Proszę o zwrócenie uwagi na tę firmę (APE GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) , gdyż wielu klientów ma z nią problemy w związku z wysyłką zamówień czy zwrotem pieniędzy. NIP: 7312079305 REGON. 523891936 KRS. 0001007156 Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Продавець не вислав товар,замовляла коляску,і не повертає кошти ,минуло вже 20 днів .Я хотіла вирішити питання мирно але магазин не відповідає на мої повідомлення(czytaj więcej)