- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
HOODSY MAJA DUDZIK
Dobra konsumpcyjne
Zazwyczaj firmy przesyłają formularz zwrotu z zakupionym towarem, córka zakupiła na waszej stronie bluzę za 379,99 zł , która ma stanowczo za długie rękawy. Chcemy zwrócić tą bluzę i zamówić rozmiar mniejszą. Córka oprócz potwierdzenia transakcji nie dostała żadnego innego maila z Państwa strony. Dlatego proszę o odpowiedz zwrotną na mojego maila, z załącznikiem formularza zwrotu. Dziękuję [dane usunięte przez moderatora].(czytaj więcej)
W dniu 26 marca na wyżej wymienionym sklepie internetowym zakupiłem bluzę za 379 złotych. 29 kwietnia odebrałem gotową bluzę. Według informacji na stronie ubrania w momencie złożenia zamówienia są przygotowywane na szwalni. Bluza była w jednym kolorze, bez personalizacji. Sklep tak samo podaje w regulaminie że można zwrócić towar. Dnia 8 maja zdecydowałem że zwracam produkt ponieważ nie spełniał moich oczekiwań. Dnia 11 maja paczka została odebrana. Tydzień później, czyli 18 maja otrzymałem maila z zapytaniem jaki jest powód i czego oczekuję od zwrotu towaru. Odpowiedziałem że oczekuję zwrotu pieniędzy. Od tamtej pory jest cisza, a 4 czerwca wysłałem maila z zapytaniem co z moimi pieniędzmi, sklep dalej nie raczy odpowiedzieć. Oczekuję od firmy moich pieniędzy które już dawno powinny zostać zwrócone.(czytaj więcej)