- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Viadem
Usługi inne
10 marca zapłaciłam blikiem 255 zł za złote kolczyki będące w cenie promocyjnej. Towar nie został wysłany w obiecanym terminie, sprzedawca nie wywiązał się z umowy. W tzw. międzyczasie obiecano mi biżuteryjny drobiazg jako rekompensatę za długie oczekiwanie. Po dwóch miesiącach sklep viadem.pl jednostronnie zerwał (anulował zamówienie) umowę. Od tego czasu; strona sklepu niedostępna, nie ma odpowiedzi na maile, telefon milczy. Chcę odzyskać moje pieniądze !(czytaj więcej)
Po zamówieniu towaru i przedpłacie 1557,40 zł za zamówienie numer 414609 kontakt z właścicielem się urwał, podobnie jak bardzo wiele osób nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie, ani towaru, telefon jest wyłączony, a strona internetowa nieczynna. Firma dalej prowadzi swoją działalność w innych miejscach (allegro.pl) I przyjmuje kolejne zamówienia. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy. Do tej pory wysłałam kilkanaście wiadomości do Państwa mailowych/ smsowych, na portalach społecznościowych firmy i brak kontaktu. Wysłałam również wezwanie do zapłaty. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie sprawy na policję. (czytaj więcej)
Witam kupiłem łańcuszek w tej firmie zwróciłem go i nie mogę dostać zwrotu pieniędzy nie odbierają telefonów nie chcą odpisywać czekam już 3 tygodnie. A pani mi pisze że jeszcze 2 bo nie było numeru konta a podawałem tam na karcie zwrotu towaru proszę o jakąś pomoc nie dostaję od tej pani nawet odpowiedzi(czytaj więcej)