- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
LIMWOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Zamówiłam łóżeczko 5 kwietnia 2024 roku po wielokrotnych próbach kontaktu poinformowano mnie w końcu, że na zamówienie czeka się około miesiąca, mija miesiąc a zamówienie w dalszym ciągu nie zostało wysłane. Brak jakiekolwiek kontaktu. Od kilku tygodniu jest masa negatywnych komentarzy na Instagramie i ludzie nie otrzymują swoich zamówień. Sprawa zostanie zgłoszona na policję, dziecko w drodze a łóżeczka brak, tak jak i kontaktu ze spółką. Oczekuje, że przyspiesza państwo ewentualną realizację zamówienia albo zwrot środków pieniężnych.(czytaj więcej)
Dzień dobry, Zamówiłam zestaw materacy do łóżeczka. Dostałam je po długim okresie oczekiwania , dłuższym niż sprzedający gwarantuje w umowie. Materace nie są zgodne z opisem zawartm na stronie internetowej, są wykonane niechlujnie, są w nim dziury... Wysłałam maila do firmy z prośbą odstąpienia od umwy ze względu na wysłanie mi wadliwych produktów, oczywiście nie dostałam żadnej informacji zwrotnej na jaki adres wysłać materace etc. Od firmy domagam się zwrotu pieniedzy za materace i ich wysyłkę. Załączam zdjęcia : -oferta materaca na stronie - zdjęcia materaca otrzymanego - zdjęcie jak ich materace wyglądały wcześniej (zdjęcie uzyskane od koleżanki która zamawiała te materace rok wcześniej) (czytaj więcej)
Firma nie wypłaciła zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia. Firma dostała informacje o anulowaniu zamównienia 14.03.2024. Potwierdzenie przyjęcia anulacji jednak do dnia dzisiejszego brak środków na koncie. (czytaj więcej)