ABSYNTAPART JOANNA JAGUSIAK

Usługi inne

ABSYNTAPART JOANNA JAGUSIAK

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-02-22 godz: 21:37
Od
avatar-urlA.T.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości wejścia do mieszkania

Po wejściu do wynajętego mieszkania i zostawieniu rzeczy wyszłam na chwilę, a gdy wróciłam, kod do zamka przestał działać (godz.21). Wykonałam ponad 200 połączeń, wysłałam mnóstwo SMS-ów – firma całkowicie mnie zignorowała. Telefonów nikt nie odbierał, a policja, którą wezwałam, nie była w stanie pomóc. Przez całą noc byłam bez dostępu do mieszkania, prywatnych rzeczy, portfela, dokumentów, kluczy do auta, płaszcza, leków (które musiałam przyjmować o stałych porach) rzeczy i bez przeświadczenia czy nie zostałam okradziona (z dóbr materialnych i tożsamości). Dopiero o 7:15 rano udało mi się skontaktować z innym hostelem należącym do tej samej właścicielki, która łaskawie podała nowy kod. Zero odpowiedzialności, zero kontaktu, zero profesjonalizmu. Brak reakcji na taką sytuację jest karygodny. Minęły tyle dni i nikt do tej pory się ze mną nie skontaktował - mimo tylu prób kontaktu i wysłanych wiadomości na Booking i SMS. (czytaj więcej)

2023-12-08 godz: 09:57
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Rozwiązana

Bezpodstawne odwołanie rezerwacji

Na początku listopada dokonałam rezerwacji apartamentu na ulicy Wierzbowej we Wrocławiu w terminie 31.12-02.01.2024 (sieć AbsyntApart). Wówczas kwota do zapłaty opiewała na 1500 zł. Rezerwacji dokonywałam za pośrednictwem Booking.com. Bezpłatne odwołanie i zapłata przypadało na dzień 29.12.2023 i w tym dniu miałam dokonać płatności za apartament. Lokal nie wymagał wcześniejszej przedpłaty ani zadatku. Kilkukrotnie próbowano ściągnąć mi z konta pieniądze za pobyt przed wymaganym terminem zapłaty. Dziś tj 08.12.2023 moja rezerwacja została anulowana przez lokal z powodu ,,nieważności karty kredytowej,,-moja karta jest ważna do 2026 roku. Skoro termin płatności przypadał na 29.12 to nie rozumiem na jakiej podstawie ktokolwiek usiłował wymusić na mnie wcześniejsze zapłacenie. Zaistniała możliwość ponownej rezerwacji ale niestety kwota jest już dwukrotnie wyższa i opiewa na 3000zl. Jest to kwota nie do przyjęcia. Po skontaktowaniu się z obiektem usłyszałam tłumaczenie, że jest to okres przed sylwestrowy i takich płatności należy dokonywać wcześniej co jest sprzeczną informacją z tą którą była podczas dokonywania rezerwacji. Po czym Pani pracująca na recepcji zerwał połączenie i nie odbierała telefonu. Gdy mówiłam, że skoro ona nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytania to żeby połączył mnie z osobą która będzie w stanie to zrobić bądź z kierownikiem-Pani zignorowała prośbę. Uważam że obiekt specjalnie anulował moja rezerwację by wymusić zapłacenie podwójnej kwoty co moim zdaniem jest oszustwem. Doskonale zdawałam sobie sprawę jaki to okres i właśnie dlatego dokonałam rezerwacji miesiąc wcześniej. Jeżeli miałam możliwość zapłaty w dniu 29.12 to uważam że zostałam oszukana i pozbawiona możliwości wyjazdu do tego miejsca. W trakcie rozmowy padło pytanie w czym obiekt może mi jeszcze pomóc. Odpowiedziałam że chce zarezerwować apartament który mi anulowano i chcę żeby była to kwota 1500 zł tak jak w mojej rezerwacji. Pani z recepcji próbował mi wmówić, że moja karta była nieważna i dlatego anulowano rezerwację co jest kłamstwem i miałam wrażenie, że obiekt próbuje obwinić mnie i tak poprowadzić rozmowę żeby wyglądało to jakbym niedotrzymanie warunków umowy i z mojej winy rezerwacja jest anulowana. W dalszym ciągu oczekuję apartamentu który zarezerwowałam w terminie który wybrałam i w kwocie takiej jak w mojej rezerwacji, bądź niższej. (czytaj więcej)