- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
EXTREMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Zakupiłem w firmie oprzez platformę Erli kompresor. Przyszedł z uszkodzonym manometrem. Zgłosiłem zaraz sprawę, sprzedawca polecił wykonać z firmą kurierską protokół uszkodzenia i odesłać towar z tym protokołem. Po tygodniu weryfikowania otrzymałem informację że reklamacja nie uwzględniona ze względu na złe użytkowanie lub niewłaściwy transport przez kuriera i znowu informacja ze mam spisać protokół szkody lub na własny koszt odebrać kompresor z firmy. Pomimo wysłania kolejnych mail ze zdjęciem paczki oaz protokołu szkody spisanymi inpost firmą nadal upiera się przy swoim. Ja od 20 lutego jestem bez kompresora, a firmą pomimo wszystkich argumentów nie chce uznać roszczenia. Całą korespondencję mam zachowaną. W załączniku spisanymi protokół wraz ze zdjęciami. (czytaj więcej)