- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"RESTAURANT PARTNER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Dnia 4 lutego zamówiłem przez aplikację Glovo 3 porcje pierogów z cebulką. Dostałem tylko jedną porcję taką jaką zamówiłem i 2 porcje bez cebulki. Niestety dwie osoby nie zjadły tych pierogów suchych, bo nie takie było zamówienie i musiałem je wyrzucić. Pomijając fakt, że przez tą aplikację nie idzie złożyć reklamacji tylko trzeba napisać maila i czekać 3 dni na odpowiedź tak też zrobiłem. Niestety w aplikacji jest błąd i wysłali do restauracji, że ja chcę jedne pierogi z cebulką i 2 bez. Dlatego restauracja zrobiła dokładnie to co Glovo jej przekazało. Niestety Glovo nie chce wziąć odpowiedzialności za swój błąd i nie chcą mi zwrócić pieniędzy za złe zamówienie. Nie idzie się z nimi w żaden sposób dogadać ich propozycja zwrotu w postaci 4,5 zł jest co najmniej żenująca i obrażająca. Żądam od nich pełnego zwrotu za dwie porcje pierogów i nie chcą tego zwrócić twierdząc, że to ja źle złożyłem, zamówienie mimo iż im wysyłałem dowód zrzutu z aplikacji, że błąd jest po ich stronie. Dalej nie możemy dojść do porozumienia. Uważam, że zostałem przez nich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 45 zł minus 4,5 zł, to w dalszym ciągu powinni mi oddać 40,50 zł i tego zwrotu oczekuję od nich. w załącznikach załączam dyskusję z emaila plus zrzuty ekranu z mojej aplikacji i co wyświetliło się w restauracji.(czytaj więcej)