HEROXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

HEROXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Sprzedawca anulował zamówienie i nie zwrócił pieni

Dzień dobry, 13 stycznia kupiłem 2 kołowrotki wędkarskie w sklepie internetowym infinitycarp.pl. Produkt jest dostępny pod tym linkiem: https://infinitycarp.pl/produkt/shimano-kolowrotek-sedona-fj-4000-xg/?srsltid=AfmBOopfaTcnpO2GVT6VYo7RNYXeHE6D5aBKLTmOzh4uQu9xPGG-k_E4wes Na stronie widniała informacja, że produkt zostanie dostarczony w ciągu 3 dni. Następnego dnia sprzedawca zadzwonił do mnie i poinformował, że czas dostawy wynosi ponad 100 dni. Zapytał, czy zdecyduję się czekać, czy wolę zwrot pieniędzy – poprosiłem o zwrot. Minęły ponad 2 tygodnie, ale zwrotu nadal nie otrzymałem. Napisałem wiadomość (korespondencja znajduje się w załącznikach) z prośbą o wyjaśnienie, na co otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostaną wkrótce zwrócone. Minął kolejny tydzień, ale zwrotu wciąż nie było. Ponownie napisałem wiadomość, lecz tym razem nie została dostarczona – mój adres e-mail został zablokowany. Następnie próbowałem skontaktować się telefonicznie, ale nikt nie odebrał. Sporządziłem „Wezwanie do zapłaty” (załączam dokument) i wysłałem je z innego adresu e-mail – tym razem wiadomość dotarła bez problemu, ale odpowiedzi nie otrzymałem. W związku z tym postanowiłem zwrócić się o pomoc do serwisu https://konsumersi.pl/. (czytaj więcej)