Bolttech

Usługi telekomunikacyjne

Bolttech

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-02-21 godz: 19:36
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Otwarta

Naprawa telefonu

Witam. Mama taką sytuację. W sierpniu 2024r zakupiłem w sieci komórkowej telefon na abonament marki realne 12pro. Telefon został dodatkowo ubezpieczony w zasadzie od wszystkiego : uszkodzeń mechanicznych wyświetlacza , baterii, aparatów , zalania itd włącznie z telefonem zastępczym na czas naprawy. 13.01. 2025 telefon pojechał do serwisu ponieważ się zawiesił i nic nie szło z nim zrobić , nawet wyłączyć, po prostu przestał reagować na jakieś 30min. W salonie sprzedaży oczywiście wszystko było opisane i telefon pojechał. Serwis bardzo szybko zweryfikował urządzenie i wystawił kosztorys na kwotę 650zl ponieważ stwierdził że posiada uszkodzenia mechaniczne baterii , oraz wyświetlacza ( dodam, że tel nie miał żadnych widocznych uszkodzeń) oczywiście odmówiłem naprawy , ponieważ stwierdziłem , że skoro jest ubezpieczony wyślę go na ubezpieczenie. 31.01 telefon dotarł to serwisu na ubezpieczenie ( dodam że jest ubezpieczony do kwoty 2800zl, a wartość telefonu przy zakupie to około 1800zl) W trakcie składania zgłoszenia do serwisu zostałem poinformowany o tym że mój tel obejmuje naprawę do kwoty 1200zl oraz że jeśli chce urządzenie zastępcze to muszę za nie zapłacić 55zl. 03.02 serwis wystawił kosztorys na naprawę baterii , która podobno jest uszkodzona mechanicznie , oraz wyświetlacza , jednak stwierdzili , że ponieważ bateria nie obejmuje usługi naprawy muszę za nią zapłacić. Do dnia 06.02 nie było żadnego kontaktu ze strony serwisu. 06.02 zadzwoniłem ja z pytaniem co z moim telefonem to dowiedziałem się że muszę zapłacić za baterię. Postanowiłem sprawdzić zakres usług ubezpieczenia u mojego operatora i okazało się że zarówno w tej tańszej , jak i w droższej ( ja mam tą droższą wersję) zakres naprawy obejmuje baterię. Po ponownym telefonie do serwisu , ten zmienił kosztorys , tzn wyzerował i rozpoczął naprawę mojego urządzenia zamawiając części od producenta. Minęło 14 dni roboczych i telefon dalej leży w serwisie. Każda próba uzyskania informacji kiedy będzie mój telefon naprawiony spotyka się z wymijającą odpowiedzią , że serwis czeka na części potrzebne do naprawy i niewiadomo kiedy one będą, bo jest z nimi problem. Co jako konsumenta mogę zrobić , bo nie mam już siły. Za telefon muszę płacić, za ubezpieczenie płacę, za abonament również , i nie mogę z tego korzystać. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez serwis ponieważ próbowano [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] mnie na koszty mało że telefonu zastępczego to jeszcze baterii , które to rzeczy obejmują ubezpieczenie. Proszę o interwencję ponieważ firma BOLTTECH nie reaguje na prośby o naprawę telefonu Oczekuje że firma w końcu odda mój telefon niezwłocznie, bądź wymieni na nowy oraz zwróci koszty poniesionych telefonów przeze mnie.(czytaj więcej)