- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

SoulPath Solutions

Wczoraj, tj. 24.09.2025 r wpłaciłem na konto firmy IMAN kwotę 108,99 zł za zamówienie bezprzewodowej myjki ciśnieniowej. Do godz.20.00 mimo obietnic przedstawiciela firmy (jego tel.[usunięte przez moderatora]) nie otrzymałem potwierdzenia złożonego zamówienia a o tym mówi Regulamin sklepu w pkt.2, wobec powyższego zrezygnowałem z tego zakupu wysyłając o godz.21.09 pod mail sklepu rezygnację z zakupu. Mimo usilnych, kilkakrotnych moich telefonów Sprzedawca milczy. W opiniach o sklepie po dokonaniu już wpłaty wyczytałem, że tenże sklep jest [usunięte przez moderatora], nie wysyła towaru ani nie zwraca wpłaconych pieniędzy. W związku z tym, że nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia zamówienia, jego numeru, a 2 godziny później wysłałem rezygnację z zakupu, nie doszło do zawarcia umowy, moje żądanie uważam za zasadne. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu wpłaconej blikiem wspomnianej kwoty.(czytaj więcej)