- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Estimo Barbara Polit
W dniu 2025-02-18 zakupiona została frezarka podologiczna Aure Podomedic.W dniu 2025-02-24 zgłoszona została do reklamacji z powodu zatrzymywania się frezarki podczas pracy i głośnej pracy głowicy.Powrót z reklamacji po prawie miesiącu frezarką została wyczyszczona z zaznaczeniem czyszczenia dokładnego co zresztą było robione.2025-05-24 kolejna reklamacja z naciskiem na sprawdzenie głowicy.Frezarka wróciła po dwóch dniach z dopiskiem że mamy ją czyścić .Zakupiony został specjalny sprzęt do czyszczenia co i tak nie dawało rezultatu frezarka po 20 minutach pracy na pierwszej od rana klientce znów staje i po dokładnym wyczyszczeniu nie chce ruszyć.2025-06-24 kolejna próba reklamacji z naciskiem na zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt z powodu towar niezgodny z opisem.Jest to frezarka podologiczna nie powinna zatrzymywać się po 20 minutach pracy z powodu pyłu.Niestety dostałam odpowiedź że my jej nie czyścimy bo dostają ją cała w pyle oczywiście wysyłamy ją tak jak staje bo chcemy aby zauważono w czym jest problem .Frezarka wraca z reklamacji zabrudzona .Dołaczam zdjęcia .Prosilam o polubowne załatwienie sprawy zwrot kosztów frezarki a ja zwracam towar.Napisano że nie będzie więcej uwzględniana moja reklamacja.Oczekuje zwrotu kosztów frezarki gdyż od zakupu nużyła została kilka razy a tak być nie powinno .Jest to sprzęt wartości 4000 zł,powinien służyć na lata.(czytaj więcej)