SoulPath Solutions

SoulPath  Solutions

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-21 godz: 15:50
Od
avatar-urlG.P.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Dnia 04.12.2025 na stronie zakupiłem Booster samochodowy 30000 mAh z powerbankiem za 165 złotych. Niestety po odebraniu paczki okazało się, że w przesyłce otrzymałem niewłaściwy przedmiot – zamiast Booster samochodowy 30000 mAh z powerbankiem dostałem ładowarkę impulsową do akumulatorów, która nie kosztuje nawet 40 złotych. Po zwróceniu się mailowo do sklepu, uzyskałem tylko plik z dokumentem do zwrotu, w takim przypadku odesłałem produkt, a na maila przesłałem wszystkie dokumenty zwrotu wraz ze zdjęciami błędnego produktu. Koszty przesyłki musiałem pokryć sam mimo pomyłki ze strony sprzedawcy. Niestety nawet po odesłaniu przesyłki brak kontaktu ze sprzedającym mimo ze zwrot został odebrany 12.12.2025. Oczekuje na zwrot pieniędzy wraz z kosztami zwrotu w łącznej kwocie 175 złotych. (czytaj więcej)

2025-12-16 godz: 10:17
Od
avatar-urlA.P.
Publiczna
Otwarta

Frytkownica beztłuszczowa

Nie dotarła ta która była zamówiona,za te pieniądze to na pewno bym nie kupiła, [usunięte przez moderatora]. Miała być dwukomorowa i przeszklona. 5 lat gwarancji, energooszczędna. Brak paragonu i gwarancji. [usunięte przez moderatora]nadaje się żeby zgłosić sprawę na policję. Z poważaniem nie zadowolona klientka.(czytaj więcej)

2025-12-10 godz: 09:34
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja nie zgodności towaru z opisem

W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją. Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki. Chciałbym odzyskać pieniądze a [usunięte przez moderatora] firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy (czytaj więcej)

2025-12-10 godz: 08:36
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Otwarta

ODZYSKANIE KASY

Złożyłem zamówienie na reklamie na Facebooku. Zadzwonił konsultant i przez telefon namówił mnie na kupienie droższego mocniejszego Boostera samochodowego w wersji PREMIUM (urządzenie do awaryjnego rozruchu samochodu) za 233 zł. Zamówiłem dwie sztuki czyli 2x233 zł. Wysłali 1 (jedną) sztukę: Prostownik do ładowania akumulatorów 12V (który kosztuje około 90 zł) ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 466 zł. + 16 zł koszty przesyłki. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym i zdjęciami na swój koszt 21,70 zł. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony ( numer tel. już nie istnieje) i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za nieotrzymany produkt 482 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 21,70 zł, w sumie chce zwrot 503,70 zł.(czytaj więcej)

2025-12-03 godz: 01:01
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja brak zwrotu

[usunięte przez moderatora] przysłany towar niezgodny z opisem. Następnego dnia odesłany zwrot z całą dokumentacja zdjęciami wnioskiem. Pieniądze pobrane przez kuriera przy przesyłce. Za zwrot opłacone z mojej kieszeni. A w dodatku nie mam ani zwrotu pieniędzy 265zl ani towaru bo został odesłany. Zero kontaktu. Nie odpisują na email to już trwa ponad miesiąc. A jest 14 dni na zwrot pieniędzy na konto. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy! Nie zostawię tego tak ja pracuję na to żeby mieć. [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2025-11-24 godz: 15:13
Od
avatar-urlH.M.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja towar niezgodny z opisem niekompletny

Dn. 21.11.2025otrzymałam od firmy zakupiony towar tj FOOD PROCESOR niezgodny z opisem przez co nie nadaje się do użytku ponieważ miska jest 2l a miala być 3l w zestawie są noże ktore nie mieszczą się do miski 2l ktora otrzymalam, a poza tym mialy byc 2 komplety noży a jest tylko jeden, z rozmowy telefonicznej wynikało że bedą dodatkowe noże zapasowe. Ponadto nie otrzymalam gwarancji ani paragonu a powinno byc dołączone do przesylki bo tak mnie poinformowano. Dn 22.11.2025 rozmawialam telefonicznie o godz 16:15 z przedstawicielką firmy i polecila mi przesłać meila z opisem i zdjęciami wadliwego towaru. Dn. 23.11.2025 z nr 222565606 rozmawialam z inna Pania z Panstwa firmy o godz 15:32 ktora kazala pobrac druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynic poniewaz to wiązaloby sie z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniala sytuacjia nie jest z winy mojej czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy ktora sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca. ponieważ nie jest to odstąpienie od umowy a reklamacja wadliwego produktu który Państwo sprzedali. W załączniku meila dołączyłam zdjęcia na których widać iz przysłana misa jest zbyt mała aby zmiescily sie załączone noże. Zatem proszę wymienic mise na rozmiar właściwy a także doslanie zapasowych noży za które już zapłacilam a ich nie otrzymałam. W odpowiedzi na zgloszenie dostałam druk odstapienia od umowy natomiast ja zgłaszam reklamację. Druk ktory panstwo wyslali to druk odstapienia od umowy z zakreslonymi odgórnie oświadczeniami z którymi ja jako klient się nie zgadzam a także próba wymuszenia pokrycia kosztów przesylki przez klienta w momencie kiedy wina leży po sprzedającym ponieważ nie wywiązali sie panstwo z warunkow umowy tym samym klient ma prawo o wymianę towaru bez ponoszenia dodatkowych kosztów natomiast firma próbuje wymusić opłacenie paczki zwrotnej na konsumencie. Próby kontaktu telefonicznego kończą sie niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu natomiast jesli zamówi sie u nich cokolwiek wtedy po chwili dzwonią sami i chyba to jedyny sposób jak można sie z nimi skontaktowaç. Nie zamierzam pokrywać dodatkowych kosztów ponieważ na sprzedającym ciąży obowiązek wymiany towaru na towar w pełni sprawny. Wiec proszę o wymianę towaru na koszt sprzedającego a także dosłanie paragonu gwarancji na zakupione produkty a także brakującego zapasowego kompletu noży ktore u panstwa zaplacilam. Wymiana misy 2l na 3l na koszt sprzedającego ponieważ wymiana wadliwego towaru przysluguje konsumentowi bez ponoszenia dodatkowych kosztów.(czytaj więcej)

2025-11-22 godz: 16:35
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Wysłano zepsuty klucz udarowy

Konsultant przez telefon namówił mojego Tatę na droższy mocniejszy klucz udarowy za 225 zł. Wysłali standardowy za 159zl ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 225 zł. Po odebraniu paczki okazało się że klucz nie działa. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym na swój koszt 38 zł, a na reklamie która wyskoczyła Tacie na Facebooku zapewniano że gdy towar będzie nie sprawny przyjmują zwrot na swój koszt. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za niesprawny produkt 225 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 38 zł, w sumie chce zwrot 263 zł.(czytaj więcej)

2025-11-21 godz: 06:56
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Otwarta

Zwrot za nie zrealizowane zamówienie

Wraca sprawa boostera, z tego co widzę nie jestem pierwszy, [usunięte przez moderatora]w ten sam sposób.Metoda prosta wysyłają byle co, klient to zwraca , zostaje bez nicz ego tzn.bez towaru i pieniędzy. A na marginesie to co przysyłają zamiast zamówienia wgląda tak jakby było wysyłane kilkanaście razy, i wracało (brudne pozacierane pudełko bez paragonu, bez instrukcji obsługi bez żadnego zabezpieczenia w torbie foliowej) Na wielokrotne próby kontaktu telefonicznego lub mailowego nie ma żadnej odpowiedzi. [usunięte przez moderatora]o. Nie od nich już niczego oczekuję tylko swoich pieniędzy, I przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać na opinie "zadowolonych klientów "(czytaj więcej)

2025-10-15 godz: 04:40
Od
avatar-urlD.M.
Publiczna
Otwarta

Brak możliwości zwrotu Towaru, uszkodzone opakowa,

Zamówiony odkurzacz do auta niby premium, ale to co przyszlo nie da się nawet opisać, Brak paragonu, uszkodzone rozerwane pudełko, brak karty zwrotu do wypełnienia, brak adresu [usunięte przez moderatora] i zarazem brak paragonu [usunięte przez moderatora]. Oczekuje od firmy podania adresu zwrotnego wygenerowania kodu przesyłki zwrotnej. I oddania pieniędzy Adres do zwrotnej przesyłki mejlowy [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2025-10-09 godz: 09:43
Od
avatar-urlB.B.
Publiczna
Otwarta

Zakup towaru za 79 zl

Zakupiony u państwa towar za 79 zł...nie wiadomo co dalej się dzieje ponieważ nie ma potwierdzenia zamówienia a płatność została zrealizowana....co dalej?(czytaj więcej)