2024-02-22 godz: 10:45
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Rozwiązana

Zamówieniem #6993 do Glammering

W dniu 05.12.2023 r. zamówiłem w firmie glammering.se dwa biustonosze Glammering® Premium Wireless Shaper Bra (biały i beżowy). Opłaciłem kwotę w wysokości 126,00 zł. Zamówienie miało dotrzeć przez DHL Express do 1-3 dni. Do dnia dzisiejszego nie dotarło zamówienie. 18.12.2023 r. wysłałem maila z zapytaniem co z moim zamówieniem? W odpowiedzi otrzymałem informację o następującej treści: "Dziękujemy za kontakt w sprawie zamówienia. Nazywam się A i jestem tutaj, aby Ci pomóc. Szczerze przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia i przepraszamy za lukę w odpowiedniej komunikacji. Uprzejmie informujemy, że przygotowujemy się do wysyłki zamówienia. Otrzymasz powiadomienie e-mail z numerem śledzenia w dniu lub przed 20, czyli w środę, a przedmiot dotrze przed świętami Bożego Narodzenia. Prosimy o przyjęcie naszych szczerych przeprosin za wszelkie niedogodności spowodowane tym opóźnieniem. Rozumiemy, jak ważna jest terminowa dostawa, szczególnie w okresie świątecznym, i bardzo żałujemy, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Daj mi znać, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub wsparcia. Pozdrawiam, A Zespół wsparcia Glammering." W dniu 21.12.2023 r. napisałem do w/w firmy, że nie otrzymałem maila z informacją o dostawie i zapytałem kiedy otrzymam towar?. W odpowiedzi dostałem maila o następującej treści: "Szczerze przepraszamy za ostatnie niedogodności i rozczarowanie spowodowane opóźnieniem w realizacji zamówień, zwłaszcza tych przeznaczonych na prezenty świąteczne. Rozumiemy i podzielamy Twoją frustrację i głęboko żałujemy, że nie dotrzymaliśmy obiecanych terminów wysyłki. Pragniemy zapewnić, że Twoje zaufanie i satysfakcja są dla nas najważniejsze. Nasz zespół niestrudzenie pracuje nad rozwiązaniem nieprzewidzianych wyzwań, które doprowadziły do tego opóźnienia. Współczujemy tym, którzy rozważają anulowanie zamówienia z powodu zaistniałych okoliczności. Gorąco prosimy o cierpliwość i zobowiązujemy się do jak najszybszej realizacji zamówień. Zaufanie, jakim nas obdarzyliście, jest dla nas bardzo ważne i pokornie prosimy o możliwość naprawienia sytuacji. Zapewniamy, że nie zostaliście oszukani. Twoje zamówienia są w trakcie realizacji, a my dokładamy wszelkich starań, aby je zrealizować. Jeśli zdecydujesz się poczekać, dołączymy do Twojej paczki specjalny gest wdzięczności. Prosimy o rozważenie umożliwienia nam naprawienia tej sytuacji. Jeśli zdecydujesz się kontynuować swoje zamówienie, obiecujemy traktować je priorytetowo i informować Cię na bieżąco o jego postępach. Pozdrawiamy serdecznie, A Zespół wsparcia Glammering." W tym samym dniu napisałem że chcę otrzymać towar. W dniu 28.12.2023 r. napisałem maila z zapytaniem co z moim zamówieniem? Otrzymałem odpowiedź: "Przepraszam za opóźnienie, zapewniam, że przesyłka na pewno do Ciebie dotrze, prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Dziękuję." W dniu 05.01.2024 r. napisałem dziś już mija miesiąc od zamówienia, kiedy ono dojdzie? W dniu 15.01.2024 r. otrzymałem odpowiedź: "Witam Bardzo przepraszam za opóźnioną odpowiedź. Niektóre produkty są obecnie niedostępne, w tym ten, który został zakupiony, co prowadzi do opóźnień w realizacji zamówienia. Zapewniamy, że aktywnie uzupełniamy zapasy, a produkty zostaną wysłane, gdy tylko staną się dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i szczerze doceniamy Twoją cierpliwość. W razie jakichkolwiek bezpośrednich wątpliwości prosimy o odpowiedź na ten e-mail. Z wyrazami szacunku, A Zespół wsparcia Glammering." 31.01.2024 r napisałem do firmy glammering: "Witam! Co z moim zamówieniem #6993? Kiedy je otrzymam?. Jeśli nie dostanę go do końca tygodnia proszę o zwrot pieniędzy. Pozdrawiam J K" Był brak odpowiedzi. W dniu 16.02.2024 ponownie napisałem maila o treści: "Witam! Co z moim zamówieniem #6993? Już czekam prawie 3 miesiące. Związku z tym, że nie odpowiadacie proszę o zwrot pieniędzy. Pozdrawiam J K" Do dzisiaj nie otrzymałem zamówienia, Chcę otrzymać pieniądze z powrotem.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]