2024-02-21 godz: 17:08
Od
avatar-urlP.P.
Publiczna
Rozwiązana

Brak doreczenia - oszustwo

Witam. Zamówiłam bukiet do Holandii. Podany został adres i nr kontaktowy do osoby, dla której skierowano bukiet. Miał zostać dostarczony miedzy godz.9- 12. Próba dostarczonia nastąpiła po godz.14:30, wiec nie została odebrana. Nie skontaktowano sie z Panią M. Po wymianie emailowej i zagrożeniu zgłoszenia sprawy. Poproszono mnie, nastąpi " ponowna próba" dostarczonia, mam jeszcze raz wysłać adres i nr tel do adresta. Wysłałam. Otrzymałam informację, że bukiet został doręczony. Realnie nie został dostarczony. Pani M nie otrzymała żadnego telefonu w celu umówienia sie z kurierem. Firma nie jest w stanie przedstawić mi żadnego pokwitowania z podpisem odbioru przez Panią M bukietu. Uparcie natomiast firma pisze, że bukiet został doreczony. Co wiecej Pani M dostała na numer telefonu dzisiaj prośbę o wystawienie opinii dla firmy poczty kwiatowej. Co dowodzi tylko, że numer był prawidłowy, a zlecenie najzwyczajniej nie zostało wykonane. Firma przestała odzywać się w momenvie, gdy zażądałam zwrotu poniesionego kosztu i niewykonania usługi. Jedyne czego żądam to zwrot pieniedzy za niewykonanie usługi.


Wiadomości [1]

2024-02-22 godz: 09:10
Od
Poczta kwiatowa

Bardzo Panią przepraszamy za zaistniałą sytuację. Próbowaliśmy wielokrotnie prosić oddział zagraniczny, aby przedstawili nam pisemny dowód odebrania kwiatów przez odbiorcę. Prosiliśmy również o szczegóły, jak dostawa przebiegała. Niestety nie otrzymaliśmy dokładnych informacji na ten temat. Wobec tego uznajemy zamówienie jako niedoręczone. Pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone Pani na konto. Jeszcze raz bardzo przepraszamy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]