Publiczna
Otwarta

Reklamacja

26 listopada 2023 zamówione zostało podświetlone lustro w sklepie internetowym. Przesyłka odebrana w paczkomacie kompletnie zniszczona. Całe lustro pobite. Nie wiem czy mogłaby to być wina przewoźnika, ponieważ było wciśnięte na siłę. Czy wina dostawcy, bo źle zapakował bądź wysłał nieodpowiednią formą dostawy. W każdym bądź razie obie te instytucję odwróciły się od problemu, ignorując bądź odpowiadając odmową na reklamację. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Pani, która prowadzi moją sprawę w sklepie Santi, nie odpowiada na maile. Oczekuję, aby sprzedawca zwrócił mi pieniądze za wadliwy towar. Do wiadomości dołączam zdjęcia towaru podczas wyciągania z paczkomatu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]