- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Za pomocą aplikacji Booking.com zarezerwowałem samochód na wakacje na 13 dni od 26 stycznia od 14:00 do 07 lutego do 19:00. Z uwagi na opóznienie lotu po odbiór auta stawiłem się o godzinę 19:45. Wielokrotnie starałem się dodzwonić do firmy wynajmukącej o godzinę 15:49 bezskutecznie. Wysłałem oostatecznie wiadomość informującą o opóźnieniu. Gdy dotarłem na miejsce poinformowano mnie , ze z uwagi na moje opóźnienie samochód został wydany komuś innemu , a dla mnie nie mogą nic zaproponować. Rezerwacja była opłacona i potwierdzona , a firma z uwagi na overbooking nie dostarczyla usługi. Nie chcą również zwrócic pieniędzy za uslugę która nie została wykonana. Posiadam wszystkie dokumenty, potwierdzenia wykonanych telefonów nieodebranych i wysłanej wiadomości informującej o opóźnionym locie. Dodatkowo poniosłem dużo wyższe koszty wynajmując na szybko samochód na lotnisku wydając dodatkowo 1900 zł. proszę o pomoc w tej kwestii ponieważ kontakt z korporacja jest bardzo utrudniony.