2024-02-12 godz: 18:03
Od
avatar-urlM.Ś.
Publiczna
Rozwiązana

WYNAJEM AUTA

Za pomocą aplikacji Booking.com zarezerwowałem samochód na wakacje na 13 dni od 26 stycznia od 14:00 do 07 lutego do 19:00. Z uwagi na opóznienie lotu po odbiór auta stawiłem się o godzinę 19:45. Wielokrotnie starałem się dodzwonić do firmy wynajmukącej o godzinę 15:49 bezskutecznie. Wysłałem oostatecznie wiadomość informującą o opóźnieniu. Gdy dotarłem na miejsce poinformowano mnie , ze z uwagi na moje opóźnienie samochód został wydany komuś innemu , a dla mnie nie mogą nic zaproponować. Rezerwacja była opłacona i potwierdzona , a firma z uwagi na overbooking nie dostarczyla usługi. Nie chcą również zwrócic pieniędzy za uslugę która nie została wykonana. Posiadam wszystkie dokumenty, potwierdzenia wykonanych telefonów nieodebranych i wysłanej wiadomości informującej o opóźnionym locie. Dodatkowo poniosłem dużo wyższe koszty wynajmując na szybko samochód na lotnisku wydając dodatkowo 1900 zł. proszę o pomoc w tej kwestii ponieważ kontakt z korporacja jest bardzo utrudniony.


Wiadomości [1]

2024-02-12 godz: 21:42
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]