Publiczna
Rozwiązana

Odmowa reklamacji

W dniu 19.07.2023r. dokonałem zakupu obuwia marki Nike Premier III poprzez stronę internetową R-Gol.com, w dniu 09.10.2023r. dokonałem reklamacji z uwagi na pęknięcie wierzchniej warstwy zamszu na czubku obuwia. Z rozpatrzeniem reklamacji byłem przetrzymywany do ostatniego dnia. Otrzymałem odpowiedź w dniu 25.10.2023r. 1. Szanowny Kliencie, nie zostały stwierdzone wady w obuwiu. Uszkodzenie ma charakter mechaniczny. Więcej informacji przedstawiliśmy w dokumencie dołączonym do butów. Całość wyślemy na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. W związku z tym reklamacje uważamy za niezasadną. Kolejna odpowiedź w dniu w 26.10.2023r : 2. Szanowny Kliencie, dziękujemy za informacje. Rozumiemy, że nie zgadza się Pan z naszym stanowiskiem, trudno oczekiwać zrozumienia dla negatywnej odpowiedzi, kiedy sam fakt złożenia reklamacji wiąże się z oczekiwaniem pozytywnego zakończeniem sprawy. Jednak należy mieć świadomość, że sprzedawca nie odpowiada za zdarzenia losowe mające na boisku piłkarskim. W piłkę nożną wpisane jest ryzyko uszkodzenia rzeczy, bowiem w trakcie gry dochodzi do wielu zdarzeń, które mogą trawle uszkodzić obuwie. Poprzednia reklamacja nie stanowi przedmiotu sprawy. Nieodebranie paczki nie zmieni naszego stanowiska. Paczkę otrzymaliśmy 11.10. informacja, zatem została przekazana w ciągu 14 dni. Sposób obliczenia terminu został określony w K.C. Art.111 . Chciałbym podkreślić, że to poraz drugi zakupione obuwie w tym sklepie, w poprzednim również doszło do tego samego pęknięcia zamszu i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i środki zostały zwrócone na konto. Oczekuje zwrotu pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]