2024-01-27 godz: 09:27
Od
avatar-urlB.J.
Publiczna
Rozwiązana

Przekroczenie czasu na rozpatrzenie reklamacji

Suwałki 2023.07.27 REKLAMACJA Ja niżej podpisany zawiadamiam że umowa o świadczenie usług turystycznych zawarta przeze mnie w 14 czerwca 2023 internetowo przez biuro obsługi klienta została wykonana w sposób nieprawidłowy. Uchybienia w sposobie wykonania umowy polegają na: zakwaterowaniu mnie nie w tej części hotelu , którą widziałam na zdjęciach , potwierdzałam telefonicznie i upewniałam się o tym kilkakrotnie . Pokój za dopłatą „ z widokiem na morze ,miał bardzo ograniczony widok na morze – raczej widzieliśmy baraki i bar sąsiedniego hotelu . Dziecko 10-letnie spało na dostawce .Nie mieliśmy dostępu do internetu. Nie było innych posiłków oprócz śniadań , obiadu i kolacji w zatłoczonej restauracji – brak stolików i kolosalne kolejki. Brak leżaków i parasoli przy basenie . Brak informacji o atrakcjach - rezydent nie poinformował nas ,że aqapark znajduje się 500 m dalej po przejściu podziemnym korytarzem po przeciwnej stronie ulicy. Linia lotnicza uszkodziła nam obie walizki , a rezydent kazał nam to zgłosić po powrocie do kraju – co jest niemożliwe , bo walizki uszkodzono wcześniej . Z uwagi na powyższe, na podstawie Art.50 ust.1 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, żądam obniżenia ceny w kwocie 6995 (słownie: sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć ) zł, co stanowi 100% procent ceny imprezy zgodnie z Tabelą Frankfurcką. Proszę o zapłacenie podanej kwoty na konto W załączeniu składam kopię umowy o świadczenie usług turystycznych, materiały potwierdzające niewykonanie umowy . Proszę o ustosunkowanie się do niniejszej reklamacji w terminie 30 dni (jeżeli w warunkach uczestnictwa imprezy organizator nie określa innego terminu odpowiedzi na skargi i reklamacje) Od tego czasu wielokrotnie kontaktowałam się z działem reklamacji wakacje.pl i ciągle otrzymuje niesatysfakcjonujące mnie i niezgodne z prawdą odpowiedzi .Np po odsłuchaniu mego nagrania z rozmowy z konsultantem w dniu zawierania umowy : Dzień dobry, nasi konsultanci zarezerwowali wskazaną przez Panią ofertę. Zgodnie z Umową miała Pani zostać zakwaterowana w pokoju z widokiem na morze. W opisie oferty znajdują się informacje o popołudniowych przekąskach, barze na plaży i internecie dostępnym w lobby. Zgodnie z treścią Pani wiadomości usługi te nie były zgodne z Umową oraz opisem oferty, dlatego skierowałem zgłoszenie do Organizatora wyjazdu jako odwołanie od decyzji. Odpowiedzi proszę oczekiwać od Biura Anex Tour Poland jako realizatora Umowy. Pozdrawiam ------------------------------------------------------------------------------------ Wysłane:21 sty 2024 18:47 Do:reklamacje@wakacje.pl Temat:Odp: Zgłoszenie: #1352812 Zamówienie WAK143300877: odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne Dzień dobry Czyli ktoś w końcu odsłuchał moją rozmowę , bo początek się zgadza. Dlaczego tylko zmów kłamiecie dalej? Powiedziałam ,że tylko ten hotel ze zdjjęć oferty mnie interesuje ! Tylko pokój z widokiem na morze , a nie pokój z dostawką i widokiem na bar sąsiedniego hotelu ? W ofercie mieliśmy mieć też internet i przekjąski przy basenie _ lodów nie było, przekąski - kto je widział ! Rezydent miał nas w i niczego nam nie pokazał i nie powiedział nic o 2 innych restauracjach. Ja od was żądam rekompensaty za te ogromne rozbieżności z ofertą . Nie będę już czekać kolejnego miesiąca na żenującą i kłamliwą odpowiedź . W piątej najpóźniej oczekuję zwrotu pieniędzy za zmarnowane wakacje . W piątek będę rezerwować tegoroczny wyjazd. Po półrocznych przepychankach z waszej strony podaję moje ostateczne stanowisko. Odpuszczę tą reklamację - nie pójdę z całą dokumentacją do Rzecznika Praw Obrony Konsumentów ,a potem do sądu tylko pod jednym warunkiem . Mogę zaplanować wakacje z rodziną i znajomymi (łącznie 6 osób) za posrednictwem wakacji.pl i wycofać swoje opinie o was i biurze podróży ze wszystkich portali , jeśli pieniądze , które powinnyście mi zwrócić odejmę od tegorocznej rezerwacjl. Dnia 19 stycznia 2024 16:28 reklamacje@wakacje.pl napisał(a): Dzień dobry, dziękuję za zgłoszenie swoich uwag do zamówienia WAK143377188. Dokonałem analizy Pani zgłoszenia. Poniżej przedstawiam nasze stanowisko w poruszonej sprawie. 13 czerwca 2023 roku skontaktowała się Pani z naszą infolinią w związku z aktualizacją godzin przelotu. Ze względu na niekorzystne godziny lotów chciała Pani uzyskać informacje na temat możliwości rezygnacji lub zmiany rezerwacji. Konsultantka wskazała koszy rezygnacji oraz pobrała od Pani parametry imprezy turystycznej, jaką była Pani zainteresowana. W rozmowie wskazała Pani konkretny numer oferty. Doradczyni zgodnie z Pani dyspozycją założyła rezerwację wstępną i poprosiła Organizatora o kalkulację. Pracownicy portalu Wakacje.pl przeprowadzili zmianę zgodnie z Pani dyspozycją. Niestety nie mamy wpływu na to, w której części wybranego przez Panią hotelu będzie znajdował się przydzielony pokój. Lokalizacja zależy od położenia wybranego przez Panią pokoju oraz ich dostępności w momencie meldunku w obiekcie. Mając na uwadze powyższe, nie mogę uznać reklamacji za zasadną po stronie Wakacje.pl. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia pomogły Pani zrozumieć nasze stanowisko w tej sprawie. Pozdrawiam Zgłaszam zażalenie na działalność firmy wakacje.pl


Wiadomości [1]

2024-01-27 godz: 22:30
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]