2024-01-25 godz: 10:02
Od
avatar-urlE.K.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot pieniędzy

W dniu 23,01,2024 otrzymałam zamówiony przeze mnie towar.Niestety otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem jeżeli chodzi o kolorystykę ale również o rozmiar . Zamówiłam 5XL a otrzymałem XL. Jakość otrzymanego towaru również jest niedostateczna. Szczytem wszystkiego jest jednak brak paragonu czy też faktury za zakupiony towar a bez tego jak wiadomo nie można składać reklamacji. koszt to 165 złotych. Posiadam jedynie emaila od InPost ,że przyjdzie do mnie przesylka oraz etykieta na przesyłce.Czuję się oszukana przez tę firmę.


Wiadomości [1]

2024-01-25 godz: 20:37
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]