2024-01-16 godz: 09:41
Od
avatar-urlL.W.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu kosztow

W dniu 07.11.2023 za posrednictwem strony www.czesciwkolorze.pl zlozylem zamowienie na polakierowany tylni zderzak samochodowy. Przelalem pieniadze za zamowienie i dostawe, przeslalem wszelkie dane o jakie zostalem poproszony i otrzymalem wiadomosc zwrotna , ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji. W dniu 21.11.2023 po moim telefonicznym zapytaniu o to jak wyglada sytuacja z zamowieniem dowiedzialem sie od Pani , ze zamowinie nie jest jeszcze realizowane gdyz nie przeslalem numeru VIN samochodu. Po sprawdzeniu dokumentow znalazlem na umowie zawarcia zlecenia widniejacy moj numer VIN. Mimo wszystko przeslalem go ponownie wraz ze zdjecien z dowodu rejestacyjnego. W dni 04.12.2023 wyslalem mailem moje podpisane odstapienie od umowy na podstawie Kodeksu Cywilnego art.491§1 zaznaczajac , ze srodki maja zostac zwrocone do 14 dni roboczych tj. do dnia 21.12.2023. Srodki nie zostly mi zwrocone wiec w dni 02.01.2024 zglosilem sprawe na policji. Oczekuje jedynie zwrotu moich kosztow jakie ponioslem czyli 828zl.


Wiadomości [1]

2024-01-17 godz: 21:33
Od
B-GROUP AGNIESZKA DOLNIAK

Opisana sprawa mija się z rzeczywistością. Przesłany przez Klienta kod VIN okazał się niedekodowalny w kilku serwisach samochodowych o czym Klient został poinformowany. Po rozmowie telefonicznej zaproponowaliśmy dosłanie do Nas elementu na podstawie którego będziemy mogli dobrać lakier do dokończenia zamówienia. W późniejszym czasie zamiast korekty koloru otrzymaliśmy odstąpienie od zamówienia. Wydłużenie się czasu zamówienia nie zostało stworzone z Naszej winy, sam zderzak został zakupiony i przygotowany do lakierowania. Do dnia dzisiejszego element oczekuje na dosłanie elementu do korekty koloru przez Klienta abyśmy mogli dokończyć zamówienie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]