- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 09.01.24 dokonałam zakupu na stronie zizer.pl. Wybrałam wanienkę dla dziecka z ich strony ponieważ potrzebowałam jej natychmiast, a bezpośrednio pod produktem widnieje informacja o dostawie ekspresowej w 24h. Dokonałam płatności. Po upływie 2 dni roboczych dopytałam kiedy otrzymam produkt. W skrócie, dowiedziałam się, ze produkt otrzymam do 30 dni i zaakceptowałam taki stan rzeczy w regulaminie. Gdy chciałam odstąpić od umowy i odzyskać zwrot pieniędzy dowiedziałam się, ze po dokonaniu płatności zwrot jest niemożliwy. Dopytałam czego tyczy się wysyłka ekspresowa w 24h i nie otrzymałam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Oczekuję, że firma pozwoli mi anulować zamówienie i otrzymam zwrot pieniędzy pomożesz zostałam wprowadzona w błąd.