Publiczna
Rozwiązana

zapłata za zwrócony towar

w dniu 30.04.2025 zakupiłam ekspres do kawy, który otrzymałam 06.05.2025r. Ekspres okazał się bublem, pojemnik na mleko był nie od kompletu i nie pasował oraz sam ekspres przeciekał. Postanowiłam więc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy na odległość i odesłać ekspres . Wysłałam odstąpienie od umowy w dniu 11.05.2025r. do firmy mailowo oraz w ślad za tym odesłałam ekspres. I tak męczę się do dziś choć minęło już 14 dni na zwrot od mojego odstąpienia (25.05.2025r) . koresponduję z firmą mailowo i jestem ciągle zwodzona. Najpierw miał być przelew do 29.05.202r. później że numeru konta nie podałam choć nie dostałam żadnego maila. Obecnie przelew jest już realizowany a tu ciągle cisza. Żądam więc wywiązania się ze swojego obowiązku i zwrot pieniędzy za zwrócony towar oraz zapłaconą wysyłkę - wraz z odsetkami. Kwota bazowa to 250,29zł + 25,99 zł za wysyłkę. Inaczej sprawa trafi do RPK i innych organów


Wiadomości [1]

2025-06-02 godz: 10:47
Od
MIXRTV AGD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dzień dobry, Pani zgłosiła do nas mailowo zwrot towaru 12.05 o godzinie 10:03 odsyłając go jednocześnie na nasz adres. O godzinie 13:14 dostaliśmy ponownego maila z informacją, że jeżeli nie odpowiemy sprawa zostanie zgłoszona na policję oraz Rzecznika Praw Konsumenta. W mailu zwrotnym poinformowaliśmy o procedurze zwrotu i wysłaliśmy formularz zwrotu. W dniu 15.05.2025 o 08:00 dostaliśmy maila z informacją od klientki, że paczka do nas doszła i zapytanie kiedy otrzyma zwrot. Odpowiedzieliśmy zgodnie z informacją, że jak tylko zwrot zostanie zarejestrowany u nas w systemie otrzyma Pani potwierdzenie mailowe a zwrot będzie zrealizowany maksymalnie w terminie 14 dni czyli do 29.05 Tak też było- 15.05 o godzinie 9:09 wysłałam informację z systemu z prośbą o podanie numeru konta- nie otrzymaliśmy odpowiedzi zwrotnej z numerem konta . Klientka uzupełniła dane w dniu 30.05. oskarżając nas o kłamstwo, że żadnego maila nie dostała i strasząc ponownie policją,RPA (?) oraz rzecznikiem. W odpowiedzi zwrotnej wysłałam zrzut z ekranu naszego systemu z datą oraz godziną wygenerowania maila (15.05 godzina 9:09) oraz odpowiedziałam o przekazaniu zwrotu do księgowości z uzupełnionym numerem konta. W dniu 02.06 przelew został wysłany. Cała sprawa jest o tyle drażniąca, że Pani nie jet naszą jedyną klientką. Na maile odpowiadamy regularnie a straszenie nas za brak odpowiedzi policją bo nie odpowiadamy od razu nie jest w porządku. Klientka nie dopełniła żadnych formalności nie licząc wysłania zwrotu oraz licznych gróźb. Brak formularza zwrotu czy danych do przelewu spowodował opóźnienie w realizacji zwrotu. Pozdrawiam


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]