- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
20.05 paczka według statusu nie została odebrana bo nie było mnie w domu. Otóż byłam - mało tego jestem w nim zawsze, bo w nim pracuje. Tego samego dnia paczka została zwrócona do Stanów Zjednoczonych skąd była zamawiana. Ze strony Poczty Polskiej nie było żadnej próby kontaktu ze mną, listonosz/kurier nie zostawił żadnego awizo. Nie miałam kompletnie żadnej informacji, że paczka ma być w ogóle tego dnia doręczana. Żadnej możliwości odbioru jej skądkolwiek na drugi dzień chociaż. Nic. Cisza. Według listonosza/ kuriera nie było mnie w domu - zaznaczam, że byłam na 100% i dosłownie za kilka godzin już paczka została zwrócona. Sytuacja dla mnie jest o tyle nieprzyjemna, że zamawiam mnóstwo paczek międzynarodowych i nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Proszę o pomoc w tym zakresie i interwencję.