2025-05-17 godz: 11:38
Od
avatar-urlS.O.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja spodni

Zamówiłam na allegro 2 pary tych samych spodni w dwóch rozmiarach. Po przymierzeniu zwróciłam mniejszy rozmiar. Jednakze podczas juz pierwszego noszenia kupionej większej pary, spodnie tak bardzo sie porozszerzaly, ze kompletnie straciły fason, a nawet orzetsaly byc mozliwe do niszenka, bo spadaly. Po zarwklamowaniu spodni i ich odeslaniu, sprzedawca stwierdził, ze owszem spodnie sie rozszerzyły, ale rozszerzenie sie jeansu jest w granicy normy. Obsługa i komunikacja pozostawiala przy tym wiele do zyczenia. Argument, ze odesłałam przecież mniejsza parę, nie trafiał do sprzedajacego, a przeciez odeslalabgm wieksze, gdyby na moment przymierzania byly za duze. No i zostałam ze spodniami spadającymi z pasa,ale "rozszerzonymi w granicach normy..." Spodnie kompletnie nie nadają sie do użytkowania przez mnie i straciły fason.


Wiadomości [2]

2025-05-17 godz: 13:02
Od
Konsumersi.pl

Prosimy o precyzyjne określenie oczekiwania względem sprzedawcy, a firmę prosimy o odpowiedź na zgłoszenie.

2025-05-17 godz: 13:12
Od
S.O.

Domagam sie zwrotu pieneidzy za wadliwe spodnie, których nie moge użytkować. Spodnie oczywiście odeślę.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]