Publiczna
Otwarta

Brak dostarczenia towaru

Zakupiłem na raty hulajnogę w firmie 7way wraz z usługą montażu stacyjki. Montaż miał wydłużyć czas dostawy o maksymalnie 14 dni, Towar zakupiony 10 kwietnia został wysłany dopiero 7 maja lecz nie został dostarczony. Sprzedawca twierdzi, że to moja wina bo nie odebrałem paczki ale przesyłka nie była wydana kurierowi do doręczenia tylko była w centrum logistycznym z powodu uszkodzenia (informację taką uzyskałem od InPostu w sobotę 10 maja). W poniedziałek 12 maja zadzwoniłem na infolinię sprzedawcy, że InPost zgłosił im uszkodzenie paczki i to oni jako nadawca decydują co dalej z paczką. Sprzedawca 14 maja poinformował mnie, niezgodnie z prawdą, że to ja nie odbrałem paczki od kuriera (zrzut ekranu ze strony InPostu w załączniku). Sprzedawca nie odpowiada na pytanie zadane na stronie z zamówieniem czy do 16 maja dostarczy towar. Chcę zrezygnować z zakupu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]