- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
02.02.2025 r zrobiłam zakupy na www.charlottefashion.pl : t shirt I bluzę. Zamówienie długo nie wychodziło więc napisałam email do sklepu z prośbą o informację co się dzieje. Sklep charlotte fashion odpisał, że jeden z artykułów został wyprzedany i czekają na dostawę. Okey, czekam dalej. Po kolejnych dwóch tygodniach zdenerwowałam się i napisałam, że bardzo proszę o anulowanie zamówienia. Sklep odpisał z propozycją wymiany artykułu na inny, dostępny. Podziękowałam upierając się przy anulowaniu całego zamówienia. Mijają dwie godziny. Email od sklepu : nie możemy anulować bluzy bo właśnie została wysłana. No dobra. Paczka przyszła, bluzę odsyłam bo i tak jest za duża. Po paru dniach dostaję email automatyczny że zwrot został zaakceptowany. Niestety, mimo wielu moich emaili do tej pory ( ponad 2 miesiace) nie otrzymałam zwrotu środków ani za odesłanie bluzę ani za anulowany t shirt. Mimo moich emaili z prośbami, później groźbami sklep nie reaguje. Bardzo proszę o ponaglenie charlotte fashion w mojej sprawie ( zwrot z odsetkami za zwłokę) a także ukaranie sklepu lub zawieszenie jego działalności. Oszukują ludzi nie oddając pieniędzy i sprzedając artykuły których nie posiadają