- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupując płytki podłogowe w sklepie w Katowicach spytałem czy jest możliwość niewykorzystanego towaru. Usłyszałem, że tak ale tylko pełne paczki. Kiedy chciałem zwrócić płytki które mi zostały (pełne paczki) usłyszałem w sklepie że należało to zrobić w ciągu 14 dni od zakupu. W momencie zakupu nikt mi o tym nie powiedział podobnie jak o jak o bezterminowym zwrocie po wpłaceniu 39 zł. Od grudnia prowadzę korespondencję mailową z Firmą z której nic nie wynika. na ostatni mój mail z 8 lutego nie otrzymałem do dziś odpowiedzi. Proszę o umożliwienie mi zwrotu czterech pełnych paczek płytek, jeżeli trzeba mogę wpłacić teraz 39 zł. Obecnie firm stosuje promocję sprzedaży płytek z bezterminowym zwrotem. Dlaczego w takim razie ja nie mogę skorzystać z tego prawa?