2025-03-13 godz: 12:49
Od
avatar-urlH.K.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy

Otrzymałam w dn. 30-10-2024   lokówkę-suszarkę  esperanza. Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube). Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki. Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i  lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł, obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów. To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze. Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu. Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)


Wiadomości [1]

2025-03-31 godz: 12:04
Od
H.K.

Informuję, że sprawa została załatwiona pozytywnie. W końcu otrzymałam zwrot pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]