2025-03-11 godz: 12:21
Od
avatar-urlF.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt

Identyfikacja przez nr przesyłki, w sklepie Iman nie ma chyba czegoś takiego jak paragon czy numer klienta. Zamówione zostały 3 kamerki za 300zł + przesyłka 35zł. Korzystanie z kamerek nie było możliwe, ponieważ żeby się połączyć trzeba było wpisać w aplikacji albo jakiś numer z routera(!), albo połączyć się przez podejrzaną, nie zabezpieczoną sieć, która się pojawiała po włączeniu kamerki. Nawet jak się zaryzykowało i spróbowało połączyć sposobem drugim czyli z siecią i tak nie można było z kamerki korzystać. Inna sprawa, że w Internecie, takie kamerki można kupić za jakieś 40zł. Zamówienie miało miejsce 24.01.2025, firma zadzwoniła 27.01.2025 by potwierdzić zamówienie, a 30.01.2025 zamówienie doszło i je odebrano. Napisaliśmy 01.02.2025 maila do imanmanagerpl@gmail.com, z informacją o chęci zwrotu. Dostaliśmy informację 03.02.2025 gdzie można przesyłkę odesłać, podali w mailu adres: Sokołowska 10 brama 17, 05-090 Puchały W innych sprawach widziałam, że piszą o wysyłce na zły adres, bo nie na Puchały, a na Wypędy. Dam załącznik gdzie widać te niezgodności. W tym czasie nie zauważyliśmy tych informacji wprowadzających w błąd i wysłaliśmy tam, gdzie podali w mailu czyli na Puchały. Zwrot wysłano 05.02.2025, a informację o zwrocie z załącznikiem potwierdzenia nadania 11.02.2025. Tego samego dnia odpisali: "Dzień dobry Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe" i od tego czasu brak odezwu z ich strony, mimo przypominania się.


Wiadomości [2]

2025-03-11 godz: 12:32
Od
F.W.

Poprawka, 29.01.2025 przesyłka została odebrana

2025-04-05 godz: 08:27
Od
IMAN Nazir Akmmad

Dzień dobry, Chcielibyśmy poinformować, że opóźnienie zwrotu wynikało z faktu, iż przesyłka została odesłana na inny adres niż wskazany na naszej stronie internetowej jako właściwy do dokonywania zwrotów. W załączniku przesyłamy adres zwrotów określony w regulaminie naszego magazynu oraz zrzut ekranu etykiety nadawczej przesyłki klienta. Prawidłowy adres to: Sokołowska 10, brama 17, 05-090 Wypędy, natomiast przesyłka została nadana na adres Puchały. Dodatkowo załączamy zrzut ekranu zasad zwrotu z naszej strony internetowej oraz etykietę nadania przesyłki. Jak tylko przesyłka została przez nas odnaleziona, środki zostały niezwłocznie zwrócone. W załączeniu przesyłamy potwierdzenie dokonania zwrotu. Dziękujemy za kontakt. Z poważaniem, SoulPath Solutions Kateryna Maksymchuk


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]