2025-02-26 godz: 09:49
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt

W dniu 9 stycznia odebrałam przesyłkę z towarem który kosztował 120 zł wersja który nie spełnił moich oczekiwań . odesłałam przesyłkę którą firma 20 stycznia otrzymała od kuriera dzwoniłam. 5 luty, 11 luty otrzymywałam za każdym razem informacja że zwrot otrzymam mam czekać na informacje z działu zwrotu jednak do dnia dzisiejszego telefonu ani zwrotu nie otrzymałam.


Wiadomości [2]

2025-03-02 godz: 19:38
Od
IMAN Nazir Akmmad

Dzień dobry, Chcemy poinformować, że opóźnienie zwrotu wynikało z faktu, iż przesyłka została odesłana na niewłaściwy adres, inny niż ten podany na naszej stronie internetowej do zwrotów. W załączniku przesyłamy adres zwrotów wskazany w regulaminie naszego magazynu oraz zrzut ekranu etykiety nadawczej przesyłki. Prawidłowy adres do zwrotów to: Sokołowska 10, brama 17, 05-090 Wypędy. Natomiast zwrot został wysłany na Puchały. Jak tylko odnaleźliśmy paczkę, zwrot środków został niezwłocznie zrealizowany. Dziękujemy za kontakt. Z poważaniem, SoulPath Solutions Kateryna Maksymchuk

2025-03-02 godz: 19:50
Od
M.O.

W dniu 05 lutego telefonicznie otrzymałam infop że przesyłka wróciła i że zwrot będzie w piątek lub poniedziałek. Nikt mnie nie poinformował że przesyłka dotarła na błędny adres


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]