2025-02-26 godz: 08:13
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Brak otrzymania zamówienia

25 stycznia zakupiłam w tej firmie przez internet pościele dla moich dzieci, pomimo wielokrotnych ponaglenie i zapytań o datę wysyłki zostałam zwodzi a że już wysłali i nadal nie otrzymałam towaru. Nikt nie odbiera pisanego na stronie telefonu, a jak napisałam sms to otrzymałam informację że jest to osoba głucho niema. To wygląda na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.


Wiadomości [6]

2025-02-26 godz: 08:28
Od
Marsielle Decor Maciej Jarczewski

Dziękujemy za zgłoszenie. Kontakt z klientem był na każdym etapie realizacji i wysyłki towaru. O opóźnieniach również był informowany. Są one również uwzględnione na stronie sklepu o czym również Pani była poinformowana. Zamówienie zostało wysłane, potwierdzenie nadania przesłane. Pani została poinformowana że osoba obsługująca jest głuchoniema na co została obrażona słowami że to firma krzak! Tak szanowna Pani ludzi się nie traktuje! Pani może dokonać zwrotu zamówienia tym samym otrzyma pieniądze jednakże towar musi do nas wrócić. Do zwrotu musi być dołączony formularz zwrotu znajdujący się na stronie sklepu. Na rzetelne potwierdzenie słów dysponuję pełną korespondencją mailową

2025-02-26 godz: 08:32
Od
M.K.

Towar wysyłacie państwo od 2 tygodni, pisząc że został nadany, i mam uwierzyć że przesyłka idzie do mnie 2 tygodnie??? W jakim wieku my żyjemy? Po co podajecie numer telefonu na stronie do kontaktu, jeśli nie możecie odbierać że względu na osobę głuchoniema po drugiej stronie? To jest bardzo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuje zwrotu środków za zakup

2025-02-26 godz: 08:36
Od
Marsielle Decor Maciej Jarczewski

2025-02-26 godz: 08:39
Od
Marsielle Decor Maciej Jarczewski

Szanowna Pani podanie telefonu na stronie do wymóg w Polsce. Proszę prześledzić numer paczki bo rozumiem że tego Pani nie uczyniła. Wystarczy wpisać numer paczki w systemie InPost aby zobaczyć drogę jej śledzenia. I raz jeszcze informuję, zwrotu możemy dokonać po otrzymaniu towaru , który obecnie jest w rękach przewoźnika. Ale te informację może Pani sama zweryfikować wchodząc na stronę Inpost.

2025-02-26 godz: 08:41
Od
M.K.

Ciekawe, od piątku i post realizuje przesyłkę która państwo tak skrupulatnie przygotowywali przez 3 tygodnie. Zobaczymy co otrzymam w środku. Bo ciężko zwrócić coś czego nie posiadam.

2025-02-26 godz: 22:55
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]