2025-02-25 godz: 13:27
Od
avatar-urlS.P.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot pieniędzy za bubel

W dniu 21.02.2025r.odesłałam paczkę o nr. podanym wyżej jako zwrot z umową odstąpienia od umowy sprzedaży szczotki samoprostującej do włosów. Towar był zepsuty , opakowanie stare , porozrywane a szczotka okazała się MEGA BUBLEM!!! podałam w umowie odstąpienioa swój numer konta i prośbę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Adres odbioru towaru toi Soul Path Solutions ul. Sokołowska 1 C 05-090 Wypędy. Mój zwrot został odebrany 23.01.2025r. godz. 1343. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Telefon podany na strpnie odbiera [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z akcentem wschodnim , który traktuje klienta jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie udzieli informacji, zbywa i rozłącza rozmowę. Na adres email wysyłałam kilkakrotnie prośbę o zwrot moich pieniędzy. W dalszym ciągu cisza. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wysyłają buble, uszkodzony towar a doprosić się o zwrot swoich pieniędzy jest bez szans! Zrobiłam wszystko co klient mógł zrobić. Po otrzymaniu przesyłki zaraz odesłałam towar, dołączyłam pismo o odstąpieniu od umowy , podałam swój numer rachunku i dołączyłam wniosek o zwrot pieniędzy! Nic nie zostało do dnia dzisiejszego zrobione. Firma mnie lekceważy i ignoruje. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy za bubel wraz z należnymi odsetkami za zwłokę oraz przeproszenia za tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]traktowanie mnie


Wiadomości [3]

2025-03-02 godz: 19:45
Od
IMAN Nazir Akmmad

Dzień dobry, Chcemy poinformować, że przesyłka została wysłana w pełni sprawnym stanie. Uszkodzenie opakowania nastąpiło z winy firmy InPost, dlatego oczekiwaliśmy na sporządzenie przez nich protokołu uszkodzenia towaru. Jak tylko potwierdziliśmy, że opakowanie nie zostało uszkodzone przez klienta, zwrot środków został dokonany na wskazany numer rachunku bankowego. W załączniku przesyłamy potwierdzenie zwrotu płatności. Dziękujemy za kontakt. Z poważaniem, SoulPath Solutions Kateryna Maksymchuk

2025-03-03 godz: 10:15
Od
S.P.

DziPonownie proszę o zwrot pieniędzy za bubel , który mi przesłaliście ! Ja odesłałam przesyłkę i odstąpiłam od umowy sprzedaży w terminie do 14 dni. Odesłałam w dniu 13.01.2025r. nr przesyłki 523000015506400057040740. Pieniądze proszę przesłać na moje konto [dane usunięte przez moderatora] Pragnę poinformować , że w przypadku braku zwrotu moich pieniędzy zgłaszam zaistniałe oszustwo na policję! Kilkukrotnie dzwoniłam do waszej firmy . Mój nr tel. [dane usunięte przez moderatora] i nigdy nikt mi nie potrafił odpowiedzieć kiedy otrzymam swoje pieniądze i urządzał kpiny! Każdą rozmowę mam nagraną z tym Oszołomem! Traktujecie klienta który kupił produkt jak śmiecia i dowiedzieć się kiedy otrzymam swoje pieniądze graniczy z cudem. Ten dowód nadania na moje konto jest nie podpisany i w dalszym ciągu nie mam zwrotu moich pieniędzy! Dalej robicie ce mnie osobę głupią ! Czekam na natychmiastowy zwrot pieniędzy i powiedzenia przepraszam za zaistniałą sytuację!!! Mijają 2 miesiące i cisza. Złożyłam na Was doniesienie na policję i do prokuratora. Żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy wraz z należnymi odsetkami od dnia odesłania Wam waszego bubla tj. 23.01.2025r.! eń dobry

2025-03-05 godz: 08:27
Od
S.P.

Witam Nieprawdą jest ,iż przesyłka została wysłana w idealnym stanie. Firma wysyła zepsute buble , których nawet uruchomić nikt nie jest wstanie. Opakowanie stare, zużyte, bez paragonu , bez gwarancji. Kilkukrotne próby kontaktu telefonicznego z firmą to kpina! Telefon odbiera pracownik firmy, który ma ruski akcent i rzuca słuchawką kiedy chce bez udzielenia informacji fachowej. Wszystkie te rozmowy są rzekomo nagrane przez firmę. Jeśli ich nie posiadacie to ja mam wszystkie nagrane jako dowód w sprawie. Żądam zwrotu kosztów ustawowych odsetek od daty otrzymania przez firmę wraz ze zwróconym towarem oraz umową odstąpienia od sprzedaży i tym samych wnioskiem z podanym numerem konta o zwrot moich pieniędzy za bezużyteczną i zepsutą rzecz-bubel . Kpiny urządzacie z klienta i gdyby nie pomoc fachowców - konsumersi .pl. - to nigdy nie doprosiłabym się zwrotu moich pieniędzy. Firma IMAN to jedno wielkie [słowo usunięte przez moderatora] i bardzo proszę panią dyrektor o publiczne przeproszenie mnie za tak chamskie traktowanie i zbywanie mnie. Ostrzegam przyszłych klientów by nic nie kupowali w tym pseudo-sklepie przy tak dużej konkurencji na rynku i możliwości wybrania rzeczy , która spełnia moje oczekiwania a nie bubla i do tego nie działającego. Na wszystko mam dowody , zdjęcia, nagrania oraz kopie dokumentów i emaili jakie do tej firmy wysłałam. Sklep żenada i nie poklecam nawet najgorszemu wrogowi!


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]