2025-02-24 godz: 12:33
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka i brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry Zamówiłam suszarkę, która nie dość że przyszła uszkodzona to jeszcze nie jest oryginalnym produktem ze strony (brak loga) Podjęłam interwencję w firmie, ponieważ suszarka jest uszkodzona (słuchać że lata w niej jakaś część ) ponadto kartonik jest uszkodzony. Zostałam poproszona o nagranie filmu uszkodzeń i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Nie mam możliwości odesłać paczki, gdyż nigdzie nie ma adresu zwrotnego. Paczka przyszła bezpośrednio z Chin mimo że zamawiałam u teoretycznie polskiego dostawcy W tekście o własne zdrowie i życie nie włączałam do pracy uszkodzonego produktu


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]