2025-02-22 godz: 12:39
Od
avatar-urlŁ.B.
Publiczna
Otwarta

Zmiana daty lotu z Da Nang do Phu Quoc

W pierwszej połowie stycznia przebywałem na urlopie w Wietnamie. 11.01.2025 próbowałem zamówić bezpośredni lot z Da Nang do Phu Quoc na dzień 11.01.2025. Termin był dość mocno oblegany, gdyż jest to jeden z nielicznych bezpośrednich lotów. Wiele serwisów nie posiadało już biletów na ten konkretny lot. Przeglądarka pokazywała, że ta oferta jest dostępna jedynie przez pośrednika booking.com. Zostałem przekierowany do aplikacji, gdzie po zapoznaniu się z ceną, (która była trochę zawyżona, ze względu na duży popyt) oraz sprawdzeniu poprawnej daty złożyłem zamówienie na dwa bilety (dla siebie i Żony). Jakie było moje zdziwienie, kiedy po dokonaniu płatności, moja rezerwacja zmieniła datę z 15.01.2025 na 19.02.2025?! Niezwłocznie napisałem za pośrednictwem czatu w aplikacji do obsługi klienta! Poinformowałem, że nie zamawiałem tego lotu i chcę zmiany terminu, ponieważ do 15 stycznia musiałem wrócić na wyspę Phu Quoc! Zostałem poinformowany że zajmą się moją sprawą jak najszybciej. W nadchodzących dniach kontaktowałem się w ten sposób z obsługą klienta kilkukrotnie, lecz pomimo zapewnień o tym że ciężko nad tym pracują nie zrobili nic! Przez booking.com zniszczyłem swoje wakacje, musiałem wrócić dzień wcześniej z Da Nang do Phu Quoc lotem z przesiadkami, za dużo większe pieniądze. Po powrocie, napisałem do serwisu wiadomość z żądaniem zwrotu pieniędzy! Nagle zaczęli zapewniać mnie, że mogą zaproponować mi inny termin…w momencie kiedy nie było mnie już w Wietnamie! Pisałem wielokrotnie do nich w tej sprawie. Za każdym razem byłem zbywany na zasadzie propozycji zmiany terminu lotu, załatwienia tego na własną rękę z linią lotniczą, napisaną skargi przez ich formularz (co uczyniłem). Nie przyjęli skargi z formularza, gdyż jak informował mnie oficjalny mail, potrzebowali ode mnie dodatkowych informacji, takich jak numer rezerwacji, mail z którego było zamówienie, daty, terminy rezerwacji (obiektu!). Po otrzymaniu tego wszystkiego, booking.com odpowiadał prawie takim samym mailem…że brakuje mu tych danych (nr rezerwacji, data itd.)! Po którejś z rzędu odpowiedzi, że sprawa dotyczy lotu i kiedy w końcu zapiszą sobie moje dane, które im wysyłam, zostałem zepchnięty do kontaktu telefonicznego… do pośrednika zajmującego się liniami lotniczymi. Po zapoznaniu się przez telefon z moją sprawą, operatorka poinformowała mnie, że kieruje mój wniosek do booking.com do rozpatrzenia reklamacji, wraz ze wszystkimi uwagami, które jej udzieliłem. Widziała mój kontakt z obsługą klienta tego samego dnia, kiedy zostały mi sprzedane bilety ze złą datą i była zdziwiona że nikt z tym nic nie zrobił! Pod koniec rozmowy zostałem zapewniony że booking skontaktuje się ze mną za pośrednictwem maila bądź telefonicznie. Jeszcze tego samego dnia dostałem wiadomość od booking.com o znanej mi treści, informującej mnie o potrzebie uzupełnienia informacji! Po odpisaniu, następnego dnia dostałem taką samą wiadomość. Koło się zatacza… Powoli zaczynają mi się kończyć opcje co dalej robić?! W międzyczasie w aplikacji zostałem poinformowany o zrealizowaniu lotu z sukcesem(!), kiedy nawet nie było mnie w tym czasie w Wietnamie, a dział obsługi klienta, pomimo wielu próśb, nie zdjął mi tej rezerwacji przez ponad miesiąc! Bardzo proszę o udzielenie mi pomocy w zaistniałej sprawie! Z wyrazami szacunku, Ł.B.


Wiadomości [1]

2025-02-22 godz: 22:06
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]