Publiczna
Otwarta

Wprowadzenie klienta w błąd

Chciałbym zgłosić skargę dotyczącą doświadczenia, które miałem w restauracji SushiPak we Wrocławiu. Dostałem zamówienie, prezentowane w sposób znacznie odbiegający od rzeczywistego wyglądu, najpierw pomyślałem, że w restauracji pomylili zamówienie. Skontaktowałem się z nimi, kierownik nie chciał rozmawiać, a kasjer powiedział „w Mcdonaldzie też kłamią” chodziło mi tylko o to że w swojej ofercie mają zdjęcia innych sushi, które w rzeczywistości bardzo się różnią ilością ryby.Do tego na stronie Pyszne.pl oraz na swojej stronie internetowej restauracja nie posiada informacji o wadze dania, tak że nie da się porównać wagi. Pisałem im też na maila, ale nie odpowiadają, na instagramie odpowiada bot. Oczekuję zwrotu pieniędzy i przeprosiny od kierownika za absolutnie nie profesjonalne podejście.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]