2025-02-18 godz: 13:16
Od
avatar-urlE.N.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Nie dostałam zamówionego towaru. Kontakt z firmą bardzo mocno utrudniony, nikt nie odbiera telefonu, a jeśli już odbiera to po usłyszeniu sprawy rozłącza się. Brak odpowiedzi na e-maile. A jeśli już ktoś raczy odpisać to nie dotyczy to sprawy. Nie chcą zwrócić pieniędzy za brak towaru. Rządam w trybie natychmiastowym zwrot pieniędzy w kwocie 113,99.Podawałam w e-mail nr rachunku do zwrotu.Sprawa ciągnie się już trzeci miesiąc. Firma to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], negatywne opinie w necie


Wiadomości [1]

2025-02-19 godz: 16:47
Od
IMAN Nazir Akmmad

Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować, że zamówienie dla klienta zostało wysłane dwukrotnie, jednak klient go nie odebrał (załączam zrzut ekranu z numerami przesyłek InPost). Środki nie zostały zwrócone od razu, ponieważ klientka podała błędny numer konta, a prawidłowy numer wysłała dopiero 18 lutego, po czym środki zostały natychmiast zwrócone. (załączamy potwierdzenie zwrotu do listu) Czy mają Państwo dodatkowe pytania? Firma Iman Nazwa skrócona: Iman NIP: 6751764103


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]