2025-02-14 godz: 09:20
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Zamknięta

Brak reakcji na reklamację

W związku z koniecznością reklamowania (gwarancja) zegarka smartwatcha w dniu 20.01 próbowałem się skontaktować telefonicznie z ORLEN VITAY gdzie wspomniany zegarek zostal zakupiony, niestety jednak to nie było możliwe ponieważ cały czas oczekiwanie i po ok 1h się poddałem, a że w regulaminie widnieje zapis że należy się skontaktować z call center lub wysłać towar z opisem to też tak uczyniłem czyli wysłałem paczkę z załączonym pismem zawierającym wszystkie niezbędne informacje zgodnie z regulaminem. W dniu 22.01 paczka została doręczona ale nikt nie raczył odpisać poinformować o statusie itd. dlatego w dniu 03.02 zadzwoniłem i dowiedziałem się że zgłoszenie nie zostało przyjęte ponieważ paczka jest gdzieś na magazynie i nikt nie informuje "ich" że coś przyszło (to po co takie zapisy we własnym regulaminie) i dopiero w tym momencie łaskawa Pani przyjęła zgłoszenie (nie musiałem ale próbowałem się dodzwonić wcześniej ale to było nie możliwe dlatego skorzystałem z opcji „…lub odesłać reklamowany produkt…”). W dniu 10.02 ponownie zadzwoniłem bo nadal liczyłem że uda się to załatwić po ludzku. Ponownie otrzymałem informacja że to nie od "nich" zależy że to serwis itd. (tylko co ja mam z tym wspólnego?! – w momencie zakupu nikt nie mówił że w razie reklamacji będę miał problem z kilkoma podmiotami) ale otrzymałem obietnicę że w ciągu kilku godzin najpóźniej następnego dnia będę miał informację. Oczywiście kolejna obietnica „na wiatr” i w dniu 12.02 ponownie zadzwoniłem i tak samo dowiedziałem się to jest w serwisie i jak będzie informacja to będzie. Na dzień dzisiejszy minął niespełna miesiąc od momentu doręczenia przesyłki i żadnej informacji. Wszystkie czego próbowałem się dowiedzieć wynikało z mojej inicjatywy ani razu nikt nie kontaktował się ze mną. Zgodnie z prawem konsumenckim reklamacja została rozpatrzona pozytywnie po braku odpowiedzi. Oczekuje zatem zwrotu pieniędzy bądź zegarka takiego jak ten reklamowany .


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]