2025-02-13 godz: 19:32
Od
avatar-urlD.G.
Publiczna
Zamknięta

Niedostarczony towar

Sklep Impol przyjal moje zamowienie poprzez strone internetowa. Zgodnie z kodem rabatowym i promocja, otrzymalem fakture pro forma ktora w calosci oplacilem. Konsultant potwierdzil mi iz dostawa nastapi do 5 tygodni. regulamin sklepu opiewa informacje, iz najpozniej w terminie 50 dni. Niestety wielokrotnie bylem informowany ze towar bedzie jutro wyslany lub ze ktos zapomnial, ale to nadrobia. Ostatnio jednak przyslano mi informacje ze nagle mam doplacic do transportu 590 zl. Mimo iz regulamin doplat nie przewiduje i otrzymalem wczesniej juz rabat. Na moje rozgoryczenie i zapytania dlaczego itd. niestety nie otrzymalem odpowiedzi a gdy dzwonie to albo nikt nie odbiera lub po podaniu numery faktury sie rozlacza. Maila z zapytaniem co z tym sie dzieje ze jest to proba [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sa takze ignorowane. Firma nie jest gotowa na jakikolwiek krok. Ze strony firmy nie zostalo zrobione do tej pory nic. Czuje sie tymbardziej nekomfortowo, poniewaz polecilem ta firme koledze z Niemiec, a teraz sa takie problemy. Nawet pracownicy musieli zostac wstrzymani gdyz z powodu braku towaru nie mogli wykonac zaplanowanych prac. Towar byl zamowieony 11 grudnia 2024 i w ten sam dzien oplacony, co firma tez potwierdzila. Bardzo przykre takie postepowanie. Zlaczam fakture, ostatnia wiadomosc mailowa ode mnie oraz potwierdzenie firmy o zaksiegowaniu srodkow. Posiadam oczywiscie takze i wyciag bankowy gdyby byl potrzebny. Prosze panstwa o pomoc.


Wiadomości [1]

2025-02-13 godz: 23:15
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]