2025-02-12 godz: 07:29
Od
avatar-urlE.U.
Publiczna
Zamknięta

zwrot pieniędzy

> czw., 6 lut 2025 o 10:43 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): > >> W dniu 2025-02-05 18:03, [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): >>> Coś słaba ta interwencja >>> >>> wt., 4 lut 2025 o 09:42 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): >>> >>>> W dniu 2025-02-01 18:11, [dane usunięte przez moderatora] >>>>> Uprzejmie informuję, że minęło 14 dni od rezygnacji, nawet >>>> tego >>>>> terminu nie potraficie dotrzymać. Czekam na zwrot pieniędzy. >>>>> [dane usunięte przez moderatora] >>>>> >>>>> czw., 23 sty 2025 o 09:06 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): >>>>> >>>>>> W dniu 2025-01-23 09:05, Elżbieta napisał(a): >>>>>>> Witam >>>>>>> Przypominam, że jesteście mi winni zwrotu za nie dostarczona >> w >>>>>>> terminie umownym amerykankę. Kiedy wyślecie przelew. >>>>>>> Pozdrawiam >>>>>>> [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>> >>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 09:19 <sklep@u-meblowane.pl> napisał(a): >>>>>>> napisał(a): >>>>>>>>> Nie będę czekać w nieskończoność już Wam nie wierzę >>>>>>>>> >>>>>>>>> pon., 20 sty 2025 o 08:45 <sklep@u-meblowane.pl> >> napisał(a): >>>>>>>>> >>>>>>>>>> W dniu 2025-01-17 18:15, u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1] >>>>>> napisał(a): >>>>>>>>>>> Sklep internetowy u-meblowane.pl [1] [1] [1] [1] [1] >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Imię i nazwisko >>>>>>>>>>> [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Numer telefonu >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Adres e-mail >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Treść wiadomości >>>>>>>>>>> Myślałam, że ma do czynienia z poważną firmą, >>>>>>>>>> niestety >>>>>>>>>>> pomyliłam się. Macie gdzieś klientów, obiecujecie >>>>>> przekazać >>>>>>>>>>> informację gdzie jest zapłacony przeze mnie towar po >> czym >>>>>> nikt >>>>>>>>>> się >>>>>>>>>>> nie odzywa. Termin dostawy 3 dniowy to pomyłka minęło >>>> już >>>>>> 14 >>>>>>>>>> dni >>>>>>>>>>> od dnia zakupu zwalacie winę na firmę kurierska, ale nie >>>>>>>>>> podajecie >>>>>>>>>>> nazwy firmy ani numeru listu przewozowego, tak się >> klienta >>>>>> nie >>>>>>>>>>> traktuje. Jesteście na facebook postaram się wystawić >> Wam >>>>>>>>>>> odpowiednia laurkę .Mam nadzieje, że w końcu otrzymam >>>>>>>>>> informacje >>>>>>>>>>> gdzie jest opłacona i kupioną przeze mnie amerykanka i >>>> kiedy >>>>>>>> do >>>>>>>>>> mnie >>>>>>>>>>> dotrze. Jeżeli nie jesteście w stanie dotrzymać umowy >> to >>>>>>>> trzeba >>>>>>>>>>> się zastanowić czy nie należałoby zrezygnować >>>> zmienić >>>>>>>>>> profil >>>>>>>>>>> firmy. [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> u-meblowane [dane usunięte przez moderatora] >>>>>>>>>>> Boczna Kasprowicza 10, 37-100 Łańcut >>>>>>>>>>> Adres email: sklep@u-meblowane.pl >>>>>>>>>>> NIP: 5170400505 >>>>>>>>>>> ING Bank Śląski S.A.: 79 1050 1562 1000 0092 9877 0851 >>>>>>>>>> Dzień dobry, firma kurierska ma Pani dostarczyć w środę >>>>>>>>>> -czwartek >>>>>>>>>> zamówioną amerykankę. >>>>>>>>>> Bardzo przepraszam za opóźnienie. >>>>>>>>>> Miłego dnia >>>>>>>>>> Pozdrawiam


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]