2025-02-11 godz: 11:34
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Zamknięta

Zakup online we Francj, przedpłacony, brak dostawy

Dzień dobry, zwracam się do Państwa z bardzo kłopotliwą dla mnie sprawą, mianowicie zamówiłem w sklepie online we Francji kilka przedmiotów, części zamiennych do skuterka mojego synka na urodziny, upłynęło już ponad pół roku. Sprawa jest dla mnie o tyle trudna, iż nie znam francuskiego oraz prawa tam panującego. Korespondencję prowadziłem z użyciem translatora e-mailowo i przez formularz kontaktowy na stronie, a na zakup zdecydowałem się ponieważ nigdzie indziej nie są te części dostępne. Menedżer z Tilgreena niejaki D. [dane usunięte przez moderatora], potwierdza, iż przesyłka wysłana niestety po dzień dzisiejszy do mnie nie dotarła pomimo, iż prosiłem go o podanie firmy kurierskiej jaką ją wysłał i nr listu przewozowego nie zrobił tego, więc są duże szanse, że w ogóle nawet jej nie wysłał. Najlepiej chciałbym otrzymać zamówione przedmioty, ale jak by się nie dało to chociaż zwrot wpłaconych pieniędzy. W załącznikach potwierdzenie transferu pieniędzy. Oraz orginalna faktura VAT.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]