2025-02-10 godz: 16:38
Od
avatar-urlP.J.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu za źle wykonaną usługę

Dzień dobry, nie możemy uzyskać zwrotu za usługę, która według mojej opinii nie została wykonana tak jak powinna. Wsyłaliśmy to wyżej wymienionej firmy zamównie na zorganizowanie propozycji wakacji. Firma zajmuje się wyszukiwaniem lotów oraz hoteli. Wysyła potem propozycje wyjazdów jeśli jakiś zostaje zaakceptowany wysyłają gdzie można wszystko zamówić. Opisywaliśmy jakich wakacji oczekujemy (lotów bezpośrednich, określonych hoteli co zostało wysłane) Niestety otrzymaliśmy oferty nie spełniające naszych warunków bez bagaży. Wyszło na to, że ze wszystkimi opłatami wakacje wyjdą tyle samo co z biura podróży gdzie wszystko jest zorganizowane i takie też wakacje wykupiliśmy. Poprosiliśmy o zwrot płatności jaką zapłaciliśmy ponieważ oferta jest dla nas niezadowalająca hotele były zupełnie nieakceptowalne oraz loty z przesiadkami i bez bagażów. Opisaliśmy problem na mailu. Otrzymaliśmy informacje że zwrotu nie dostaniemy mimo tego, że został też napisany po 12 dniach od zakupy więc nie minęło 14dni, które są na zwrto. Pan również poinformował, że jeśli opisze problem w intrnecie, że jestem niezadowolony to również będzie mnie oczerniać w internecie. Nie chodzi o jakieś oczernianie tylko rozwiązanie sprawy. Ja tylko napisałem, że opiszę sytuacje, i że nie jestem zadowolony z obsługi i braku zwrotu. podsyłam screeny maili oraz fakturę


Wiadomości [3]

2025-02-10 godz: 16:55
Od
Marcin Wysocki TANIBILET.EU

Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie, tak jak juz podkreślaliśmy wcześniej, nasze usługi są bezzwrotne. Klient nie tylko zaakceptował regulamin, ale złożył oświadczenie, ze zgadza się na realizację usługi przed upływem 14 dni i tym samym odstępuje od prawa odstąpienia od umowy na odległość. Jego oświadczenie dołączam w załączniku. A tutaj treść regulaminu - www.tanibilet.eu/regulamin. W regulaminie jest wyraźnie napisane, że konsument może dostać zwrot środków za usługę, jeśli tylko znajdzie wyjazd tańszy o co najmniej 20% w tym samym terminie, na tej samej trasie i w tym samym okresie. Klient nic takiego nie znalazł, dlatego w tym przypadku zwrotu nie jesteśmy w stanie zaoferować. Oferujemy za to możliwość wykorzystania usługi pózniej, w ciągu roku, na inne planowanie podróży. Jest to rozwiązanie aż nadto uczciwe, dla obydwu stron. Klient nic nie traci i może jeszcze raz skorzystać z naszych porad, a my nie tracimy podwójnie. Co do samej usługi i przygotowanych ofert, to wyraźnie zaznaczamy, że my robimy oferty realne i możliwe w podanym budżecie, jeśli coś jest niemożliwe do spełnienia to oferujemy jak najbardziej dostępne i możliwe opcje, które mieszczą się w wymaganiach klienta. Klient wyraźnie zaznaczył, ze szuka opcji lotu bezpośredniego lub z jedną przesiadką. Określił też, ze szuka Mauritiusu lub Tajlandii do kwoty 5000 PLN za osobę. Treść wytycznych klienta dołączam jako załącznik. Proponuje by Państwo poprosili klienta (by nie było manipulacji) by przesłał, jakie oferty od nas dostał. Będziecie mogli Państwo ocenić, czy wymagania zostały spełnione czy też nie. W naszym odczuciu wymagania zostały spełnione i oferty zostały przygotowane zgodnie z tym co klienta oczekiwał. To, że klient nie decyduje się, bo chce zapłacić więcej, wybrać droższą ofertę biura podróży, to naturalnie nie upoważnia do zwrotu. Ale też tak jak podkreślamy klient nic nie stracił, bo usługę ma aktywną i ważną. POzdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]

2025-02-10 godz: 17:18
Od
P.J.

Wysyłam załącznik oraz oferty jakie wysłaliśmy do wglądu, które nas interesowały. https://www.wakacje.pl/oferty/tajlandia/phuket/island-escape-by-burasari-728027.html?od-2025-04-04,8-dni,HB,z-warszawy-chopin&gclid=Cj0KCQiA7se8BhCAARIsAKnF3rwiTyIbtbFSTzMCwWJuIYtoKDHh3uBgGdtFxoJtQ3qdn41adpntd9saAue7EALw_wcB Ceny wtedy wynosiły około 6 tysięcy za osobę gdy wysyłaliśmy do państwa zgłoszenie aktualnie płaciliśmy 7 tysięcy. Standardy, które państwo wysłali kompletnie odbiegają od tego czego szukaliśmy. Przygotowali Państwo ofery z których nie skorzystaliśmy i nie wybraliśmy ani jednej. Więc nie wysyłali Państwo żadnych linków do rezerwacji więc usługa nie została wykonana do końca, nie chcemy też w przyszłości korzystać z Państwa usług. W załączniku PDF który otrzymaliśmy z ofertami. Według mojej opinii oferta została zrobiona na szybko w jeden dzień po mojej interwencji na facebooku, że jej nie otrzymaliśmy w terminie o jakim, mówiła konsultanta telefoniczna.

2025-02-10 godz: 17:22
Od
Marcin Wysocki TANIBILET.EU

Zaprzeczam stwierdzeniu o robieniu oferty na szybko, żadna z ofert nie jest robiona na szybko. Czas przygotowania każdej z ofert to około 6h pracy. Usługę którą zamówił Pan [dane usunięte przez moderatora]polegała na PRZYGOTOWANIU OFERT - porad wyjazdowych - za to klient zapłacił. W regulaminie nie jest napisane, że usługa jest zrealizowana jeśli klient zdecyduje się na jedną z ofert. Opłata jest za przygotowanie ofert, a nie za wysyłkę linków do nich. w naszym odczuciu i po przejrzeniu wytycznych i otrzymanych ofert, wymagania zostały spełnione. NIemniej jednak jak klientki propozycje nie pasowały, to miał możliwość naniesienia uwag i otrzymania nowych propozycji. Niestety klient od razu napisał pismo o odstąpienie od umowy. Nie było zatem nawet cienia szansy by przygotować kolejne opcje dla klienta. Pragniemy też zaznaczyć, że wszystkie opcje przygotowywane przez nas, są tańsze niż to co oferują biura podróży.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]