- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
13 października 2024 korzystałam z przejazdu tax bolt z miejsca zamieszkania kraków chałubińskiego na dworzec główny górną płytę, godz. 8.45 z przejazdem wszystko ok, zapłaciłam blikiem , mam potwierdzenie przelewu, ,ale bolt tego nie uznaje , cały czas pokazuje mi że mam ujemne saldo tj. 51,53 zł i ta kwota ma być doliczona do następnej usługi, mimo wielokrotnych zgłoszeń19.12, 23.12, 7.01, 9.01, 2.02, 3.02 zarówno przez aplikację gdzie odpowiadam na szereg [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pytań jak i na adres mailoy gdzie znowu odsyłają mnie odsyłają do aplikacji dokładnie opisuję kurs 13.10 kraków chałubińskiego na dworzec gł kwota 51,53 zł i załączam potwierdzenie przelewu i nic się nie dzieje, , otrzymuję tylko nr zgłoszeń 491972075, 502196451, 516966602, 517082958, oczekuję tylko likwidacji ujemnego salda, żebym już nigdy nie miała z nimi do czynieni, dawno bym tą aplikację usunęła a tak to nie mam żadnej gwarancji czy za parę lat nie zaczną mnie ścigać za coś co dawno zapłaciłam, traktuje się mnie jak oszustkę jestem bezsilna w zderzeniu z tą dużą anonimową korporacją