2025-02-04 godz: 17:20
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

ZWROT TOWARU

Zamówiłam kurtkę , która została dostarczona 31.01. 2025 Przymierzona i tego samego dnia został zrobiony zwrot. Sklep otrzymał zwrot 04.02.2025 i wysłał do mnie maila o treści : „niestety po ponownym sprawdzeniu zwrotu dostrzegamy ślady użytkowania nieobecne pierwotnie na modelu przed jego wysyłką tj. ślady użytkowania na zamku, zapach perfumu obecny na kurtce, brak metki. Z uwagi na staranność oraz naszą dbałość o jakość naszych usług nie możemy przyjąć Pańskiego zwrotu, kurtka zostanie do Państwa odesłane w następnym dniu roboczym.” Kurtka nie posiadała żadnych , metek. Do kurtki dołączony był tylko paragon. Poprosiłam o zdjęcia śladów użytkowania ale zdjęcia jeszcze nie zostały przesłane. Jak po przymierzeniu mogą powstać ślady użytkowania. Zwrot kurtki do mnie został już wygenerowany. Nie mam nawet możliwości jej odebrania ponieważ jesteśmy na urlopie. Proszę o pomoc w zwrocie pieniędzy. Zakup został dokonany za pomocą PayPo Z poważaniem[dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2025-02-04 godz: 23:33
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]