2024-01-04 godz: 17:12
Od
avatar-urlP.P.
Publiczna
Rozwiązana

Firma nie wywiązała się z zamówienia.

Zakupiłem od firmy powyżej grzałkę gazową przyszedł po dwóch tygodniach uszkodzony nie nadający się do użytku nie było mnie w momencie odbioru przesyłki gdybym to zobaczył przy odbiorze zwróciłbym ją jeszcze tego samego dnia po dniu wysłałem zwrot z reklamacją towaru wysłałem zdjęcie szkody uszkodzeń na maila oraz fakturę zakupionego sprzętu do tej pory nie odzyskałem ani pieniędzy ani sprzentu. Firma nie odbiera telefonu A jak odbiera pan który znajduje się na infolinii twierdzi że sprawy reklama reklamacji proszę kierować na maila i się rozłącza ta firma nie powinna w ogóle znajdować się w formie jakichkolwiek sprzedaży czegokolwiek bo nie ma żadnych kompetencji


Wiadomości [1]

2024-01-04 godz: 22:12
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]