- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Witam, mój problem polega na tym iż mój 5miesięczny telefon Motorola wartości 2800zł uległ uszkodzeniu przez co sprawa zgłoszona została do compensy w celu uzyskania odszkodowania, ubezpieczalnia podała mi adres ich partnerskiego serwisu gdzie zrobili oględziny telefonu. Sprawa w ubezpieczalni została zakończona oficialnie 14.01.2025r. serwis "odesłał" mi telefon 20.01.2025r. do dnia dzisiejszego tj. 2.02.2025r. telefon do mnie nie dotarł ponieważ serwis twierdzi że utknął w paczkomacie status wysyłki na stronie inpost jest że przygotowany do wysyłki, inpost twierdzi że paczka nie została jeszcze nadana.. serwis zrzuca wine na inpost i tak to się ciągnie nie mam ani telefonu ani odszkodowania, jak postraszyć serwis aby oddał mi równowartość wartości telefonu lub zwrócił mój telefon ponieważ co do nich zadzwonie to ciągle jest to samo czekać czekać czeka.. czy zgłosić sprawe na policje czy do rzecznika praw konsumenta? prosze o pomoc. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]