2025-02-02 godz: 10:23
Od
avatar-urlT.U.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu telefonu po serwisie

Witam, mój problem polega na tym iż mój 5miesięczny telefon Motorola wartości 2800zł uległ uszkodzeniu przez co sprawa zgłoszona została do compensy w celu uzyskania odszkodowania, ubezpieczalnia podała mi adres ich partnerskiego serwisu gdzie zrobili oględziny telefonu. Sprawa w ubezpieczalni została zakończona oficialnie 14.01.2025r. serwis "odesłał" mi telefon 20.01.2025r. do dnia dzisiejszego tj. 2.02.2025r. telefon do mnie nie dotarł ponieważ serwis twierdzi że utknął w paczkomacie status wysyłki na stronie inpost jest że przygotowany do wysyłki, inpost twierdzi że paczka nie została jeszcze nadana.. serwis zrzuca wine na inpost i tak to się ciągnie nie mam ani telefonu ani odszkodowania, jak postraszyć serwis aby oddał mi równowartość wartości telefonu lub zwrócił mój telefon ponieważ co do nich zadzwonie to ciągle jest to samo czekać czekać czeka.. czy zgłosić sprawe na policje czy do rzecznika praw konsumenta? prosze o pomoc. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [4]

2025-02-02 godz: 10:45
Od
T.U.

Aktualizacja: Po kontakcie z firmą inpost, inpost twierdzi że nigdy nie było próby podjęcia umieszczenia paczki w paczkomacie ponieważ wiąże się to z zeskanowaniem etykiety celem otwarcia paczkomatu, co nigdy nie nastąpiło. Status jest aktualny i brzmi: paczka przygotowana do wysyłki a nie wysłana/nadana. Podejrzewam że serwis zgubił paczke z moim telefonem i próbował zwalić wine na inpost.

2025-02-03 godz: 10:16
Od
SOFTWORKS Marcin ZAKRZEWSKI w spadku

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz. U. 06.38.266) termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

2025-02-03 godz: 11:49
Od
T.U.

Ja nie składałem żadnej reklamacji ja chcę odzyskać swój telefon który państwo przetrzymują lub zgubili. Czekam do środy za prośba pani z compensy i składam zawiadomienie na policję .

2025-02-04 godz: 00:45
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]